( AdPlayers.ro ) DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea “Maratonului DHL Stafeta Carpatilor”. Componenta de relatii publice este fiind asigurata de agentia Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti.
“Nu ducem lipsa de competitie, ci de concurenta”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Alexandru Calinescu, General Manager, Prospero referitor la rezultatul licitatiei pentru a desemna castigatorul proiectului de comunicare.
“Pitch-ul organizat la inceputul acestui an ne-a ambitionat enorm: am organizat acest maraton si in 2005, si a iesit totul impecabil, iar acum trebuia sa aducem un plus de valoare”, a mai precizat Calinescu. “Prin desemnarea noastra drept agentia care se va ocupa de implementarea acestui eveniment, dovedim acelasi profesionalism la standarde inalte, clientul avand si garantia rezultatelor anterioare.”
Conceptul creativ castigator al acestei a doua editii a maratonului a fost “Alergare, sarituri sau mers la pas. Tu alegi”. Conform organizatorilor, el vine sa accentueze inca o data ideea importantei de a participa la competitia sportiva organizata in scopuri caritabile de DHL Romania in fiecare an. Executiile creative vor pastra linia umoristica, calda a campaniei implementate la prima editie a maratonului.
Pentru campania de comunicare “Maratonul DHL Stafeta Carpatilor”, responsabilitatile Prospero vor consta in dezvoltarea mesajelor creative ale campaniei si a tuturor activitatilor de promovare pre-maraton catre publicul tinta (direct mailing, campanie de presa si radio incepand din luna aprilie la nivel central, cat si local, etc), precum si organizarea si implementarea maratonului. Ogilvy PR va asigura servicii de relatii publice si va coordona comunicarea cu mass media pe intreaga durata a campaniei.
Ca si anul trecut, campania se adreseaza atat publicului larg, cat si mediului de afaceri, companiile fiind invitate sa participe fie prin echipe proprii de cate 6 membri, fie prin sponsorizarea unor echipe.
“Maratonul DHL Stafeta Carpatilor este un proiect social cu o mare incarcatura emotionala pentru noi, proiect de care suntem foarte atasati, iar agentiile castigatoare au dovedit profesionalism si o implicare reala prin prezentarile sustinute”, a declarat Alexandru Gheorghe, Commercial Manager, DHL International Romania.
“Pentru noi maratonul DHL este o experienta noua, plina de provocari, si suntem convinsi ca prin acest parteneriat vom reusi sa facem din Maraton o competitie cu traditie, cunoscuta si apreciata de toti participantii’, a declarat Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy PR.
Echipa care va coordona dezvoltarea si implementarea proiectului “Maratonul DHL Stafeta Carpatilor” este formata din Alexandru Gheorghe – Commercial Manager si Greta Gabor – Brand Communication Manager de la DHL International Romania, Alexandru Calinescu – General Manager, Dana Casapu – Senior Account Manager, Dragos Voicu – Creative, Andra Voinescu – Project Manager & Implementation de la agentia Prospero. Componenta de relatii publice este asigurata de la Ogilvy PR de catre Gabriela Lungu – Managing Director, Sorina Mihai – Account Director, Ana Maria Marinescu – Senior Account Executive.
(Iulian Toma info@adplayers.ro )