Credit: Coca - Cola HBC Romania / McCann PR.
Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania si se va alatura echipei de Senior Management al organizatiei incepand cu data de 1 septembrie, ca urmare a promovarii Irinei Ionescu in functia de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria.
AdPlayers. info
Manager nou la varful Coca-Cola HBC Romania. Alice Nichita este noul Public Affairs & Communication Manager al companiei.
Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania si se va alatura echipei de Senior Management al organizatiei incepand cu data de 1 septembrie, ca urmare a promovarii Irinei Ionescu in functia de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria.
Nichita s-a alaturat echipei Coca-Cola HBC Romania in februarie 2015, detinand rolul de Public Affairs Manager. Anterior, a lucrat peste 8 ani in consultanta in afaceri publice si relatii guvernamentale, comunicare, management de evenimente si responsabilitate sociala corporativa, coordonand proiecte in industrii diferite, incluzand si zona de fonduri europene.
In rolul de Public Affairs Manager, Alice Nichita a fost implicata in relatia cu autoritatile si strategia de public affairs a companiei, dezvoltand impreuna cu echipa agenda de advocacy pentru a sustine obiectivele companiei. A coordonat relatia cu stakeholderii externi (autoritati, membri ai diverselor asociatii de business, parteneri de afaceri) si liderii de opinie, contribuind la dezvoltarea initiativelor strategice privind gestionarea deseurilor de ambalaje, impozitarea sau legislatia comerciala. Ea a facut parte din consiliul de administratie al mai multor asociatii de afaceri in care Coca-Cola HBC este membru, reprezentand in mod constant compania si industria in fata autoritatilor din Romania.
Noul Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria, Irina Ionescu (foto, dreapta) s-a alaturat echipei Coca-Cola HBC in 2014, iar inainte a condus propria companie de consultanta in management si marketing timp de 7 ani. Anterior acestei experiente, a facut parte din echipa The Coca-Cola Company timp de 11 ani, lucrand in departamentul de marketing, dar si in cel de afaceri publice si relatii guvernamentale (Public Affairs).
De-a lungul anilor, in calitate de Public Affairs & Communication Manager pentru Romania, Irina a contribuit la crearea premiselor pentru cresterea business-ului, construind o identitate puternica a organizatiei, gestionand relatia cu autoritatile romane si cu asociatiile de business si promovand viziunea si proiectele de sustenabilitate ale Coca-Cola HBC Romania.
Unul dintre cele mai importante proiecte la care Irina a contribuit este platforma Dupa Noi. Initiata in 2015, aceasta integreaza programele de sustenabilitate si pe cele destinate comunitatii. Dupa Noi a generat si genereaza in continuare apreciere, fiind o platforma premiata si recunoscuta pe plan local. Totodata, in perioada in care Irina a coordonat echipa Public Affairs & Communication din Romania, compania a obtinut multiple recunoasteri, printre care si premiul pentru cea mai sustenabila companie din Romania, patru ani la rand.
In noul rol, Irina va coordona activitatea de Public Affairs & Communication din 3 piete (Croatia, Bosnia si Hertegovina si Slovenia).
„Irina a contribuit decisiv la reputatia pe care compania noastra o are pe plan local si ii sunt profund recunoscator pentru tot ceea ce a facut pentru Coca-Cola HBC Romania de-a lungul anilor” a spus Jovan Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC Romania. ,,A dezvoltat si implementat, alaturi de echipa sa, proiecte esentiale pentru organizatie. Fiind realmente interesata de oameni si dezvoltarea lor, Irina a construit o echipa desavarsita de profesionisti. Sunt convins ca Alice va continua munca Irinei cu entuziasm si dedicare, are o experienta vasta, foarte multe realizari in companie si este un adevarat lider. Le felicit, atat pe Irina, cat si pe Alice, pentru noile roluri si le doresc mult succes.”.
Coca-Cola HBC Romania - valoare adaugata de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB-ul Romaniei.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai companiei Coca-Cola, avand in 2018 vanzari de 2,2 miliarde de unitati. Compania activeaza intr-o zona geografica extinsa, are operatiuni in 28 de tari, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC ofera o gama larga de bauturi racoritoare printre care bauturi carbogazoase, sucuri, apa, energizante, ceaiuri si cafea.
Coca-Cola HBC promoveaza o dezvoltare durabila, generand valoare pentru afacerea sa si pentru comunitatile in care este prezenta. In acest sens, compania ofera bauturi racoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, incurajand in acelasi timp un mediu de lucru deschis si desfasurandu-si activitatea intr-un mod responsabil astfel incat sa protejeze mediul inconjurator, contribuind la dezvoltarea socio-economica a comunitatilor locale. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca Cola in Romania", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenta acestui sistem pe piata locala genereaza o valoare adaugata de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB-ul Romaniei.
In Romania, Coca-Cola HBC a fost desemnata cea mai sustenabila companie pe plan local in 2016, 2017, 2018 si 2019, conform Romania CSR Index, studiu realizat de agentia de consultanta independenta The Azores. Coca-Cola HBC Romania este liderul industriei de bauturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de bauturi.
Mai multe informatii despre companie, pe www.coca-colahellenic.ro , LinkedIn si Facebook.
Mai mult in Management, Business, PR,