(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Serviciul de Internet al Romtelecom si postul de televiziune muzicala MTV Romania lanseaza o aplicatie on-line care personalizeaza preferintele muzicale ale utilizatorilor, anunta oficialii de comnunicare ai celor doua companii.
Potrivit sursei, proiectul este o premiera pentru Romania si este gazduit de Romtelecom la adresa www.mtvondemand.ro. Initiatorii noului proiect online afirma ca acesta reprezinta primul serviciu de entertainment furnizat prin Internet de banda larga, de pe pietele sud-est europene unde este prezent MTV.
Oficialii de comunicare precizeaza ca platforma va oferi pana la finalul anului 2007, mii de videoclipuri si ca se adreseza publicului tanar si foarte tanar, pasionat nu numai de entertainment de calitate, dar si de ultimele performante in tehnologie.
„Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede”, a declarat Alfred Borcan (foto), Director Comunicare Marketing Romtelecom. „Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti si sa vizioneze on-line orice le face degetul sa se intepeneasca pe mouse”.
“Conceptul de platforma muzicala on-line este perfect pentru ceea ce MTV reprezinta la ora actuala la nivel mondial: interactivitate, noutate, exuberanta si viteza”, declara Ionut Anton, Marketing Manager MTV Romania. „Utilizatorii de Internet vor avea astfel posibilitatea sa fie in permanenta conectati prin intermediul site-ului www.mtvondemand.ro la cele mai noi stiri, videoclipuri si emisiuni difuzate de MTV”
Pentru inceput, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit o colectie de peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment, marca MTV, atat din industria romaneasca, cat si din cea internationala. Pe MTV on Demand vor fi disponibile, de asemenea, topurile si emisiunile de stiri ale postului de televiziune MTV.