( AdPlayers.ro ) Lowe & Partners deruleaza incepand cu luna mai campania de imagine a revistei �SELECTIV in constructii si amenajari�. Dupa cum ne transmit reprezentantii agentiei, revista este un ghid practic �de conversatie�, pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta.
Campania contine o componenta puternica de print, un spot radio si conceptul grafic al site-ului revistaselectiv.ro . Revista este editata de catre Selectiv International si condusa de Viorica Udriste - Director General, de publicitate se ocupa Mariana Blaga Bodea � Sales Manager. Revista este editata lunar in format A4 si cu un numar de minim 80 pagini.
�Obiectivul principal al campaniei �instincte ucigase� create de Lowe este sa pozitioneze revista Selectiv ca pe un produs unic, complementar revistelor de specialitate deja existente si nu concurent cu ele.� ne-au declarat �partenerii� din agentie ai campaniei. �Selectiv nu invata cititorul cum sa isi construiasca sau sa isi amenajeze singur casa, ci ii ofera minimul de cunostinte necesare pentru a putea colabora eficient cu profesionistii, fara sa fie pacalit� mai spun ei.
�Ideea creativa a pornit din experienta personala a Vioricai (Udriste - Clientul), care a trecut prin chinurile iadului cand si-a construit propria casa. De aici a rasarit firesc ideea ca problemele legate de constructia casei ne trezesc instinctele ... ucigase� motiveaza creativii alegerea �crimei�. � Neintelegerile cu echipa de constructori (faiantari, fierari-betonisti si altii asemenea), datorate de multe ori nestiintei, te pot determina sa iti pierzi rabdarea si sa adopti o atitudine radicala. Si fatala. Consecintele sunt grave, mai ales pentru constructori� Oana Radu, Account. Iar rezolvarea ar veni in pasul urmator: �Revista Selectiv devine astfel o sursa de informatii extrem de utila, ajutandu-te sa eviti aceste consecinte extreme.�
�Orice lucrare, cat de mica, duce la cele mai mari drame, dureaza la nesfarsit si nu exista sa nu ajungi la momentul in care urasti ca te-ai apucat de treaba asta si-ti doresti sa-i vezi pe muncitori� morti! Exact asta e insight-ul care a dus la campania Selectiv.� Adauga Mihai Coliban, Creative Director.
�Victimele au fost surprinse de fotograful nostru specializat imediat dupa savarsirea celor doua fapte abominabile� Andreea Chirica, Copywriter. �Fortele de ordine au inregistrat o baie distrusa cu buna stiinta de numitii Coliban Mihai si Mihalcea Otilia si apoi manjita cu sange (nu suntem inca in masura sa dezvaluim sursa acestuia)�.
Revista Selectiv a comandat �crima� prin vocea Vioricai Udriste (General Manager) si Eleodor Ghenoiu (Marketing & Communication Director). Din partea Lowe au lucrat fara manusi la realizarea campaniei Mihai Coliban (Creative Director & Art Director), Otilia Mihalcea (Art Director), Andreea Chirica (Copywriter), Oana Radu (Account Manager), Irina Stanciulescu (Audio Video). Fotograf Cosmin Gogu, producator Reload Film.
iulian.toma@adplayers.ro