Lidl Romania incurajeaza romanii sa inceapa cumparaturile intr-un frigider organizat
Marti, 29 Aprilie 2025

 

 

Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare

AdPlayers. Info

Lidl Romania, Shopping in frigider

https://www.youtube.com/watch?v=qU12n576Ei8

Pornind de la intrebarea ,,Cat de des se intampla sa cumparam din nou produse pe care le avem deja acasa?”, Lidl Romania lanseaza un nou capitol al campaniei sale dedicate reducerii risipei alimentare: „Shopping in frigider” – o initiativa care invita consumatorii sa isi reorganizeze obiceiurile de consum, incepand cu o simpla privire in propriul frigider, anunta compania.

Potrivit datelor Uniunii Europene si ONU, in Romania, o persoana arunca anual in medie 129 kg de mancare, iar una dintre sursele principale ale acestei risipe este frigiderul din locuinta. Din dorinta de a combate aceasta problema, Lidl Romania isi propune sa construiasca o relatie autentica cu clientii sai, nu doar prin oferirea celui mai bun raport calitate-pret, ci si prin sustinerea unui comportament de consum sustenabil.

Demersul, dezvoltat impreuna cu MRM, parte a McCann Worldgroup Romania, a debutat cu o campanie 360, cu o idee creativa in spate care vorbea intr-un mod inedit despre combaterea risipei alimentare. Astfel, produsele deja achizitionate deveneau cele mai bune oferte – la pretul ideal: 0 lei in plus.

Am vrut sa transformam frigiderul dintr-un spatiu de uitare intr-un loc al constientei. Cand incepi cumparaturile cu ce ai deja, nu economisesti doar bani – economisesti resurse, timp si chiar un pic din viitor. Campania noastra isi propune exact asta: sa aduca o idee simpla acolo unde are cel mai mult sens – in viata de zi cu zi.”, a declarat Catalin Dobre, Chief Creative Officer, Co-CEO McCann Worldgroup Romania.

Spotul campaniei: https://www.youtube.com/watch?v=qU12n576Ei8

Acum, Lidl Romania lanseaza o noua componenta a campaniei – un ghid practic de organizare eficienta a frigiderului, inspirat din logica de merchandising utilizata in retail. in colaborare cu Madalina Preda, experta in organizare, Lidl propune 5 principii esentiale pentru combaterea risipei alimentare cu ajutorul ordinii: aranjarea alimentelor, astfel incat sa fie mai vizibile si mai usor de accesat contribuie la mai putine alimente risipite.

Tutorialul video este disponibil aici: https://www.youtube.com/watch?v=VY3-lrLndek

Ca parte dintr-o strategie mai ampla de combatere a risipei alimentare, am lansat acest tutorial intr-un moment cheie – imediat dupa Sarbatorile Pascale, cand frigiderele romanilor sunt mai pline ca oricand, iar riscul de risipa alimentara este crescut. Prin „Shopping in frigider”, ne indemnam clientii sa adopte gesturi simple, dar eficiente, care pot avea un impact important asupra mediului si bugetului personal. Pentru ca, uneori, cea mai buna oferta este deja in frigider”, a spus Maria Mihai, Director de Corporate Affairs Lidl Romania.

Depozitarea necorespunzatoare in frigider conduce inevitabil la risipa. Organizarea corecta ne ajuta sa vedem ce avem, sa consumam responsabil, sa economisim si sa ne bucuram de un stil de viata mai echilibrat si sustenabil. Dupa sute de case organizate, pot spune cu tarie: un frigider bine pus la punct face o diferenta reala in combaterea risipei alimentare, zi de zi.”, precizeaza Madalina Preda, specialist in dezorganizare cronica, managementul timpului si productivitate, presedinte ACOP Romania (Asociatia Consultantilor in Organizare si Planificare din Romania).

Din portofoliul McCann World Group Romania

Grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania are in portofoliu numeroase branduri internationale pentru care dezvolta campanii la nivel regional sau global (Mastercard, Schar, Raiffeisen Bank, FuzeTea), unele din cele mai mari branduri internationale cu prezenta in Romania  (Vodafone, KFC, Taco Bell, Lidl, BAT, L’Oreal) si branduri romanesti de traditie (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna, eMAG).

Demersurile creative si de business au fost apreciate pe plan international si local cu 39 premii la  Cannes Lions International Festival of Creativity si sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie Romania si Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agenţiile McCann Bucuresti şi MRM Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri in 205 oraşe din 132 de ţari

Mai mult in Business, Campanii, Portofolii, McCann World Group Romania



PUBLICITATE: