Lider pe piata de servicii SEO din Romania, agentia DWF investeste 650.000 euro in Paid Media si il numeste pe Eugen Predescu, Managing Director al diviziei
Joi, 07 Aprilie 2022

 

Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF: “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii doi ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar in anul al-II-lea.”

AdPlayers. info

Lider pe piata agentiiilor de servicii SEO din Romania, DWF investeste peste 650.000 de euro de euro in noua divizie de Paid Media, incepand cu Aprilie 2022, anunta agentia.

Dezvoltarea diviziei PPC (Pay-Per-Click) reprezinta o evolutie naturala pentru indeplinirea obiectivului companiei de a deveni lider in piata de digital marketing din Romania. DWF a fost mereu o agentie "search oriented", iar crearea unui departament specializat in Paid Media a venit ca raspuns la nevoia clientilor de a obtine o arie mai larga de rezultate masurabile in campaniile de marketing.

Eugen Predescu, Paid Media Managing Director, este cel care va dezvolta si coordona noua divizie a DWF. Eugen se alatura echipei dupa 3 ani in pozitia de CEO al Canopy, unde a reusit o crestere de 4 ori a cifrei de afaceri, a format cea mai mare echipa dedicata de PPC (Pay Per Click) din Romania si a administrat bugete de digital marketing de peste 16 milioane de euro, doar in 2021.

Potrivit agentiei, divizia de Paid Media vine in completarea diviziilor deja existente: SEO, Data Analytics, Local SEO si Web Development. Din investitia totala, 70% din buget va fi alocat pentru formarea echipei: 25 de pozitii pentru specialisti PPC. Restul de 30% vor fi alocati pentru investitii in tehnologie si marketing.

Integrarea directa a strategiei de Paid Media cu expertiza SEO si Data Analytics de care beneficiaza DWF aduce un nou avantaj pentru clienti, care se traduce prin optimizarea reala a bugetelor, o viziune de ansamblu a strategiei digitale, optimizarea costului efectiv de conversie si a funnel-ului de vanzare.

Mihai Vinatoru, Managing Partner DWF: ,,Pentru clientii DWF, avantajul dezvoltarii noii divizii se traduce prin optimizarea bugetelor si maximizarea conversiilor raportat la costul per achizitie. Oportunitatea dezvoltarii noului departament de Paid Media in cadrul DWF consta in integrarea directa cu expertiza din serviciile de SEO, unde DWF este lider de piata, dar si integrarea directa cu divizia de Data Analytics, unde compania are date esentiale din peste 700 de campanii desfasurate.”

Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF: “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii 2 ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar in anul 2.”

Cu noua ani de experienta pe piata de profil, DWF este lider pe piata agentiilor de serrvicii SEO din Romania. DWF are o echipa formata din peste 75 de profesionisti in comunicare digitala, un portofoliu de peste 700 de clienti si a inreistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3 milioane euro in 2021.

Recunoscuta si la nivel international, unde a castigat 2 premii la European Search Awards, printre clientii agentiei DWF se numara clienti precum Carrefour, FoodPanda, Mathaus, Vivre, Betano, F64, Purina, Maggi, Nurofen, Nescafe, Dr.Max, Sensiblu, Maybelline etc. DWF face parte din CEE Digital Alliance, alaturi de alte 15 agentii digitale independente de top, iar de 5 ani ocupa un loc in juriul Competitiei Magazinelor Online GPeC ca specialisti SEO.

Mai mult in Business, Digital, Interactive,


PUBLICITATE: