Licitatie de publicitate la Vodafone
Luni, 05 Februarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Vodafone Romānia este īn plina licitatie (pitch) de publicitate, au confirmat pentru AdPlayers surse apropiate desfasurarii procesului de selectie. Contactata de catre AdPlayers, Lidia Solomon, Director of Public Relations la Vodafone Romania, a evitat sa faca vreun comentariu pe marginea subiectului.

Unul dintre cele mai mari conturi de comunicare din Romānia, Vodafone deruleaza anual campanii de comunicare de ordinul a milioane de euro. Ultimul parteneriat de comunicare al contului a fost derulat īn colaborare cu McCann Erickson (full service - publicitate integrata, toate serviciile), respectiv Universal McCann (media).

Apreciat de catre analisti drept unul dintre conturile mamut din comunicare, promovarea operatorului de telefonie mobila monopolizeaza, anual, activitatea a zeci de profesionisti īn marketing de comunicare din agentiile de publicitate si agentiile de media. Multe dintre campaniile si proiectele de comunicare ale companiei capteaza servicii de publicitate de la zeci de canale media – posturi de televiziune, presa scrisa, radio, publicitate exterioara, internet dar si alte proiecte neconventionale.

Īn functie de proiectele derulate, operatorul investeste lunar,  potrivit estimarilor specialistilor īn media, bugete de marketing si comunicare uneori chiar de peste 500.000 de EUR.


PUBLICITATE: