Credit: Stefanini Infinit (Infinit Agency)
Printre cele mai importante arii acoperite de agentie sunt cele din zona de strategie, digital, transformare digitala, creatie, media si BTL.
AdPlayers. info
In urma procesului de selectie desfasurat anul acesta, cu o complexitate ridicata, Suzuki Romania a decis sa-si mentina agentia existenta – Stefanini Infinit, anunta cei doi parteneri. Potrivit informarii remise AdPlayers, printre cele mai importante arii acoperite de agentie sunt cele din zona de strategie, digital, transformare digitala, creatie, media si BTL.
Hibridizare pentru intreaga gama auto la 100 de ani de la diversificarea productiei
Anul 2020 este unul special pentru Suzuki, brandul japonez aniversand 100 de ani de cand a inceput diversificarea productiei de la masini de tesut la solutii de mobilitate ce astazi se gasesc sub cele trei divizii, automobile, motociclete si ambarcatiuni marine. De-a lungul anilor, Suzuki a adus pe piata produse care au avut in prim plan nevoia clientului si au fost adaptate contextului de piata.
In acest context, 2020 este un an istoric, Suzuki fiind primul producator auto care a decis sa “hibridizeze” intreaga gama auto. Nevoia clientului a ramas in prim plan, hibridul de la Suzuki fiind unul potrivit tuturor care prezinta mixul perfect dintre eficienta, economie de carburant si grija pentru mediul inconjurator. De asemenea, intreaga gama hibrid de la Suzuki ofera clientilor sai servicii post-vanzare care pot ajunge pana la 10 ani garantie extinsa in limita a 200,000 km.
Suzuki Romania, subliniaza compania locala, a contribuit la succesul brandului in Europa si pe plan local a inregistrat cresteri importante in ultimii 5 ani, odata cu lansarea celui mai popular model, Suzuki Vitara. La acest succes au contribuit atat colaboratorul strategic al brandului, Stefanini Infinit, cat si reteaua de parteneri din Romania.
“Activand intr-o piata strict reglementata, diferentierea este un factor important, drept urmare am selectat o agentie capabila sa livreze rezultate concrete prin implementarea directiei strategice a brandului in era electrificarii” a precizat Nicoleta Gerea, Branch Office Leader - Suzuki Romania
Alex Cernatescu, CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy - Stefanini Infinit: “Advertising-ul in era digitala actuala trebuie sa fie un mix perfect, adaptat fiecarui client, intre strategie/creatie, media/marketing, tehnologie/tool-uri de ultima generatie si data science/data analytics. Este foarte important, mai ales cand servisezi un cont de dimensiunea Suzuki Auto & Moto, sa tii cont si sa poti acoperi toate aceste arii intr-un mod care sa permita atat o abordare creativa, adaptata si adaptabila dar si sa poti creea un ecosistem digital “viu”, transparent si masurabil la orice pas de catre client. La Suzuki, ca si la Infinit, clientul este pe primul loc – confortul, siguranta, usurinta acestuia de a relationa cu brandul, produsele si serviciile sunt cele mai importante, de aici si compatibilitatea cu Stefanini Infinit si succesul foarte clar masurabil avut pana acum, dar mai ales baza solida pe care putem construi impreuna viitorul. Multumim mult Suzuki pentru increderea in compania si in grupul nostru.”
In an aniversar incheiem orice comunicare oficiala prin a transmite multumirile noastre tuturor membrilor familiei Suzuki si aici mentionam clientii, reteaua de dealeri si partenerii brandului.
Mai multe detalii despre cei doi jucatori de pe piata pe www.suzuki.ro si pe www.stefanini-infinit.com
Mai mult in Conturi, Licitatii, Business, Digital,