Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021

 

Credit. Mindshare

In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata locala.

AdPlayers. info

In urma unei licitatii, Mindshare anunta finalizarea formalitatilor prin care preia contul de offline media al Groupama Asigurari, la nivel local.

Portofoliul Mindshare se extinde, astfel, cu un jucator important, Groupama Asigurari fiind lider pe piata de asigurari din Romania, recunoscut pentru calitatea serviciilor si pentru solutiile flexibile de asigurare, oferite celor peste 1 milion de clienti individuali si peste 80,000 de companii.

In urma castigarii pitch-ului, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata locala.

“Ne onoreaza increderea pe care ne-a oferit-o echipa Groupama. Pe de o parte, ne bucuram pentru ca solutiile pe care le-am propus s-au dovedit convingatoare si eficiente pentru diferentierea brandului si a produselor oferite, data fiind presiunea concurentiala din categoria in care activeaza Groupama. Pe de de alta parte, nu mai putin important, este bucuria de a lucra pentru o companie care are un impact pozitiv in viata oamenilor, prin serviciile pe care le ofera” aspus Catalin Gaitanaru, CEO Mindshare.

Prioritatea majora a Mindshare pentru perioada imediat urmatoare este consolidarea pozitiei sale pe piata de media, ca parte a celui mai avansat grup de comunicare la nivel mondial – WPP – lansand constant servicii de comunicare inovatoare, adaptate noului context.

Echipa Mindshare ofera clientilor servicii si expertiza de comunicare la cel mai inalt nivel. De asemenea, specialistii Mindshare ofera servicii de consultanta cu privire la tendintele actuale si noile comportamente ale consumatorilor, in contextul generat de pandemie, cu obiectivul unei sustineri eficiente a cresterii business-urilor.

Mindshare este una dintre cele mai mari agentii globale de media, specializata in servicii de consultanta de marketing, media si comunicare, parte a GroupM si WPP. Punctul forte al Mindshare il reprezinta reteaua globala, atat prin dimensiuni si raspandire, cu 9300 de profesionisti in 86 de tari, dar mai ales prin cunostintele lor si prin modul in care acestia comunica intre ei si actioneaza ca o adevarata echipa integrata. Filozofia Mindshare se bazeaza pe trei cuvinte cheie - "Speed, Teamwork, Provocation".

Groupama Asigurari, lider pe piata de asigurari din Romania, este recunoscut pentru calitatea serviciilor si solutiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienti individuali si peste 80,000 de companii. Parte a unui grup international de asigurari si servicii financiare, mutualist si cu o istorie de peste 100 de ani, cu 32.600 de angajati deservind peste 12 milioane de clienti la nivel global, Groupama Asigurari isi orienteaza strategia de dezvoltare in jurul celui mai important partener al sau, clientul, pentru care dezvolta produse si servicii simple si flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care sa ii asigure continuitatea planurilor atunci cand apar evenimente neprevazute.

Mai  mult in Licitatii, Business, 


PUBLICITATE: