Credit. McCann PR.
Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR. „Ma bucur sa vad cum se intorc in agentie parteneri cu care am colaborat in trecut si cu care am dezvoltat proiecte interesante si challenging si, mai ales, sunt incantata sa vad o consolidare si mai ampla a brandului McDonald’s pe plan local, care ne determina pe noi, ca si consultanti in industrie, sa fim si mai buni, si mai prezenti la nevoile solicitate.”
AdPlayers. info
Lider al pietei restaurantelor, cu 89 de restaurante in 27 de orase din tara, McDonald’s Romania a ales McCann PR, agentia de comunicare ce se va ocupa de servicii de comunicare corporate, comunicare interna si dezvoltarea campaniilor de PR si CSR.
Astfel, incepand cu luna octombrie, McCann PR a devenit agentia de comunicare a McDonald’s Romania, cu scopul de a dezvolta si implementa actiuni de comunicare externa si interna, care sa sustina strategia de business a companiei. In plus, agentia va avea un rol important in gestionarea unor arii de comunicare strategica precum comunicarea corporate, realizarea campaniilor de brand, proiectele de CSR si employer branding.
„Credem in oameni si in echipe bune, care inteleg brandul si care fac posibile proiecte care sa sustina strategia de business. Suntem foarte increzatori in parteneriatul cu McCann PR si abia asteptam sa trasam impreuna obiectivele, sa cream continut de calitate, sa lucram la noi perspective si sa dezvoltam noi proiecte cu potential pentru comunitate si mediul inconjurator”, a declarat Elena Goti, Communications Manager Premier Restaurants Romania, operatorul restaurantelor McDonald’s.
„McDonald’s este un brand cunoscut si apreciat atat la nivel local, cat si la nivel global, prin urmare ne dorim sa avem in continuare o strategie de comunicare coerenta, in linie cu directiile, valorile si principiile brandului, care in ultimii ani au fost din ce in ce mai conturate.” a adaugat executivul McDonald’s .
„Parteneriatul cu McDonald’s ne demonstreaza, inca o data, ca suntem pe drumul cel bun. Ne plac clientii care tin la oameni, la echipa, care au proiecte de suflet, care sunt deschisi si au o linie clara asupra a ceea ce isi doresc sa construiasca.”, a declarat Imola Zoltan, Managing Director la McCann PR.
„Ma bucur sa vad cum se intorc in agentie parteneri cu care am colaborat in trecut si cu care am dezvoltat proiecte interesante si challenging si, mai ales, sunt incantata sa vad o consolidare si mai ampla a brandului McDonald’s pe plan local, care ne determina pe noi, ca si consultanti in industrie, sa fim si mai buni, si mai prezenti la nevoile solicitate.”, a completat Imola Zoltan, Managing Director la McCann PR.
McDonald’s Romania are o echipa de peste 5.000 de angajati care ofera consumatorilor produsele preferate, pregatite din ingrediente de calitate. Din punct de vedere strategic, McDonald’s are o serie de initiative in zona de sustenabilitate printre care: tranzitia de la materialele clasice de ambalare, la cele sustenabile, investitii in domenii precum energia regenerabila si dezvoltarea de sisteme digitale eficiente, la care se adauga faptul ca 40% dintre ingredientele McDonald’s provin de la furnizori locali.
La nivel global, compania este preocupata sa anticipeze si sa raspunda la schimbarile din viata clientilor, a angajatilor si a sistemului McDonald’s, prin evolutie constanta si prin inovatie.
McCann PR este o agentie de comunicare cu peste 17 ani de activitate in domenii precum FMCG, Health, Technology, Sport & Lifestyle. De-a lungul timpului, agentia a obtinut numeroase premii locale si internationale, consolidandu-si tototdata un portofoliu de clienti leaderi in industriile respective. McCann PR are un festival de muzica, premii la Cannes, IPRA, Sabre, Golden Drum, un departament de strategie, unul de creatie si ofera de trei ani servicii integrate pentru clientii din toate ariile de business. Recent, McCann PR si-a extins portofoliul cu o noua agentie de digital si creatie - The New.
Mai mult in Licitatii, Business, PR,