(AdPlayers, Iulian Toma)
In urma unui proces de selectie organizat de compania Castrol Lubricants Romania, agentia IM Smite a castigat contul de creatie si comunicare pentru brandurile Castrol, Aral si BP in Romania. Din informatiile AdPlayers, intregul buget de marketing si comunicare Castrol Lubricants s-ar putea ridica la 300.000-500.000 EUR.
„Cred ca experienta in categorie acumulata in cei 4 ani de la infiintarea agentiei au contat cel mai mult in castigarea licitatiei. Ne bucuram ca am reusit sa ne ridicam la nivelul rigorilor si standardelor impuse de BP" afirma Florin Maxim (foto), Managing Director alagentiei IM Smite.
Cu o prezenta de peste 18 ani pe piata romaneasca, Castrol Lubricants RO este membra a Grupului BP - una din cele mai mari companii energetice din lume cu prezenta activa in peste 100 de tari. Compania furnizeaza automobilistilor uleiuri de motor, uleiuri de angrenaje, lubrifianti de transmisie, lichide de frana si de ambreiaj, antigeluri, lichide de racire si unsori care sa raspunda unei game variate de cerinte si conditii de utilizare.
Infiintata in urma cu 4 ani ca atelier de creatie si strategie, IM Smite se pozitioneaza in prezent o agentie de publicitate full-service. Printre clientii IM Smite se numara City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Cantina, Bundetot, Backwerk), Salitos, Effect, Animax Pet Shop, Euro26 Romania. Compania de publicitate ofera servicii de creatie si strategie, implementare BTL, productie A/V si productie publicitara. Mai mult despre agentie, in profilul IM Smite
Mai multe articole in Licitatii