Credit. Cheil|Centrade
Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
AdPlayers. info
Cheil|Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al retelei Cheil Worldwide a castigat recent pitchul de comunicare in-store pentru Hochland Romania. Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Cheil va dezvolta toate activarile de brand si proiectele speciale din instore, precum si toata signalistica la raft. Gama Hochland Crème, acum intr-un nou ambalaj, dar cu acelasi gust, este cea care intregeste portofoliul Hochland. Este o crema de branza deosebit de fina si foarte fresh, din lapte de vaca pasteurizat. Potrivita pentru retete versatile, simple si practice, crema de branza Hochland Crème este disponibila in patru sortimente diferite – clasic, cu verdeata, cu castraveti si cu sunca.
„La Cheil, credem cu tarie in parteneriate pe termen lung care construiesc legaturi stranse intre brand si consumator si aduc rezultate de impact. De aceea, punem la punct procese foarte eficiente atat in flow-ul intern cat si in cel cu furnizorii si avem grija ca echipa sa cunoasca in profunzime atat universul brandurilor cat si toate challenge-urile de business care isi pot gasi o solutionare prin comunicare strategica si creativa. Este un mindset care ne-a ajutat sa avem 4 branduri diferite premiate la cea mai recenta editie EFFIE Awards” mentioneaza Carmen Miruta, Client Service si New Business Director, Cheil|Centrade.
„Ne bucura sa intalnim in Echipa Hochland un partener care isi doreste comunicare in-store foarte moderna, in care tehnologia si creativitatea, atat online cat si offline, se impletesc pentru un boost de engagement in cel mai important moment din journey-ul consumatorului – cel in care se ia decizia finala de achizitie, unde inovatia este un must in ceea ce priveste strategia si creativitatea. Experienta vasta pe Samsung Retail a echipei Cheil a fost decisiva pentru o abordare innovation-centric in propunerile noastre din acest pitch” remarca Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil.
„Comunicarea in-store a fost intotdeauna o prioritate pentru noi, dat fiind ca decizia de cumparare se ia de cele mai multe ori inca de la raft. Schimbarile din ultimii doi ani ne-au aratat un consumator diferit, cu obiceiuri diferite de cumparare, dar pe care ne dorim sa il surprindem in continuare la raft cu oferte atractive si cat mai multa creativitate. Cheil ne-a surprins cu o abordare noua, diferita si jucausa, raspunzand complet ideii de versatilitate pe care Hochland Crème o ofera clientilor. Este un parteneriat nou si pornim la drum foarte increzatori ca impreuna cu Cheil vom dezvolta proiecte frumoase pentru iubitorii de branzeturi si nu numai”, a declarat Alexandra Macovei, Trade Marketing Manager, Hochland Romania.
Hochland. Branzeturi din 1927.
Fondata in 1927, in Lindenberg, Germania, in prezent, Hochland reprezinta unul dintre cei mai puternici producatori de branzeturi din lume, avand 11 unitati de productie la nivel mondial, peste 4.000 de angajati si o productie de branzeturi de aproximativ 400.000 tone anual. Prezent in Romania din anul 1993, Hochland este liderul pietei de branzeturi, precum si cel mai iubit brand din aceasta categorie.
Parte din Hochland AG, un producator independent de prestigiu din Germania, compania a achizitionat mai multe fabrici in Romania. Una dintre ele se afla la Sighisoara, fiind retehnologizata si specializata in productia de branza topita: triunghiuri, felii si bloc, iar alta se afla in Sovata, unde se produce cascaval felii si cascaval bloc, in variantele clasic si afumat, la cele mai inalte standarde, din cel mai bun lapte romanesc. Pe langa productia interna, Hochland Romania importa si branza Telemea, care reprezinta un lider in categoria sa, dar si cremele de branza proaspata Almette si Hochland Crème.
Cheil|Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru reteaua coreeana Cheil in sud-estul Europei (10 piete) coordonand strategie de comunicare si creatie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte Pfizer Global, ENGIE, First Bank, NN Asigurari, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociatia ANAIS, Hospice Casa Sperantei si United Way.
Din 2018, Cheil|Centrade Bucuresti a lansat si divizia DIA un centru unic de servicii de data intelligence care deserveste mai multe piete din Europa. Cheil|Centrade este locul 1 pe plan local in Top FICE si premiata atat la festivaluri de creatie prestigioase precum D&AD si London International dar si la cele care au in focus strategia eficienta precum EFFIE Awards.
Centrade este parte a holdingului international Centrade USA – cu operatiuni in Bucuresti, Houston si Zagreb, alaturi de Chainsaw Europe, Kubis Interactive si Epidemic Worldwide.
Credite complete:
Hochland:
Trade Marketing Manager: Alexandra Macovei
Senior Trade Marketing Specialist: Alexandra Stoinoiu
Trade Marketing Specialist: Bogdan Berdila
Cheil | Centrade:
Executive Creative Director: Mihai Gongu
Group Creative Director - Art: Alina Zaharescu
Group Creative Director - Copy: Alexandru Rosca
Senior Copywriter: Laura Ionescu
Copywriter: Corneliu Radu
Art Director: Andrei Nedea
Client Services Director: Carmen Miruta
Group Account Director: Maria- Cristina Trepcea
Account Director: Ana Maria Radulescu
Account Executive: Oana Bangal
DTP: Dan Butoi