Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022

 

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care construim acest parteneriat.”

AdPlayers. info

Agentia de comunicare integrata McCann PR a inceput colaborarea cu OLX, cea mai mare platforma de vanzare-cumparare din Romania, in urma unui pitch organizat in luna iulie 2022, anunta cei doi parteneri.

Potrivit informarii, parteneriatul cu OLX vizeza dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului si a obiectivelor de corporate communication, prin gestionarea si implementarea campaniilor de PR & Media Relations. Punctual, McCann PR se va ocupa si de organizarea de evenimente, activari de brand si proiecte de creatie ce vin in completarea eforturilor de PR.

„Focusul nostru in zona de comunicare este o extensie a obiectivelor noastre de business, ne concentram in egala masura pe categoria de locuri de munca si servicii, dar si pe comunicarea serviciului de livrare prin OLX. Educarea utilizatorilor cu privire la tentativele de frauda din mediul online este un pilon de comunicare foarte important, de asemenea, si facem tot ce ne sta in putere pentru a ne mentine clientii in siguranta si informati. In acest sens, deja am pornit demersurile de comunicare alaturi de noua echipa si suntem bucurosi sa anuntam rezultate extrem de bune.” spus Andreea Stoican-Popescu (foto), PR & Campaign Manager OLX Romania, Bulgaria, Portugalia.

,,Am inregistrat o acoperire media de peste un milion de utilizatori unici, in primele saptamani de la diseminarea acestui subiect, in septembrie 2022. Ne bucuram sa incepem acest nou parteneriat care, dincolo de rezultatele pozitive, este bazat si pe o relatie de incredere reciproca, spirit colaborativ si teamwork. OLX este un brand norocos si puternic, tocmai pentru ca avem o sinergie uimitoare cu toate agentiile cu care lucram, atat in Romania, cat si in Bulgaria si Portugalia.” a continuat Andreea Stoican-Popescu.

„Suntem incantati de noul parteneriat cu OLX Romania, un brand puternic si extrem de ofertant in comunicare. Numarul crescut al utilizatorilor pe platforma transforma OLX intr-o radiografie a consumatorului roman de e-commerce. Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care construim acest parteneriat.” Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.

OLX Romania, parte a OLX Group, este liderul pietei locale de anunturi generaliste, cu peste 4 milioane de anunturi active si o medie lunara de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se gaseste o gama larga de categorii printre care electronice si electrocasnice, masini, proprietati imobiliare, obiecte de vestimentatie sau pentru casa si gradina. Platforma se poate accesa atat de pe desktop, cat si din aplicatiile mobile pentru iOS, Android.

McCann PR, desemnata cea mai performanta agentie la Gala BIZ Awards 2022, este cea mai mare agentie de PR din Romania, oferind servicii de comunicare integrata unui portofoliu extins de clienti din domenii precum FMCG, Health, B2B & Technology, Consumer Lifestyle.

Portofoliul de clienti al agentiei include companii precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Nestle, Haleon, Metropolitan Life, Kaufland, Huawei, Heineken, CCC, ING, Microsoft, Ikea, Gefco, Konica Minolta, IBM, Reteaua de Sanatate Regina Maria, Ponderas Academic Hospital, McDonald’s, Horia Tecau, LAWG, Dyson, Philip Morris Romania, Green Point, Hard-Rock Café Romania, Radisson Blu Bucharest, Conservation Carpathia, AstraZeneca, Sanofi, Bristol Myers Squibb si altii.

Mai mult in Licitatii, Business,

iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: