( AdPlayers.ro ) Leo Burnett a semnat noua campanie de imagine BCR. Desfasurata sub sloganul BCR. E in puterea noastra!, aceasta aniverseaza implineste 15 ani de existenta a bancii. “ A ajuns astfel sa fie una dintre cele mai renumite si bine pozitionate brand-uri din tara noastra pe piata financiara autohtona” spun reprezentantii agentiei de publicitate, “lucru fapt dovedit de numarul celor care apeleaza la BCR – peste 5 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile bancii”.
Agentia a creat o noua campanie prin care si-a propus sa sublinieze “ideea de diversitate si faptul ca BCR este partenerul care are solutii pentru fiecare dintre noi” afirma creativii.
“BCR e cea mai mare banca romaneasca, are clienti din cele mai diverse zone geografice si de interes; pe scurt vorbeste cu aproape toti romanii.” motiveaza alegerea conceptului de comunicare Ema Prisca- Senior Copywriter, Leo Burnett. “Si acest lucru am vrut sa-l aratam, construind o poveste nu departe de realitate despre o zi din viata a doi oameni” sustine ea. Potrivit creativului Leo Burnett “ Un om de la sat implinit si multumit si un tanar urban, de succes. Ei sunt poli care definesc universul BCR.”, explica Ema Prisca- Senoir Copywriter.
Perioada de desfasurare a campaniei este 2 noiembrie - 31 decembrie si este concretizata printr-un spot TV, campanie de presa si OOH . Spotul a fost realizat de Multimedia Est si regizat de Babak Goodarzi.
La realizarea proiectului au contribuit din partea Leo Burnett: Ghica Popa - Art Director, Ema Prisca- Senior Copywriter, Laura Leonte -Junior Copywriter, Andreea Boaca - Brand Communication Director Balkans, Marina Smilgelschi - Account Executive, Laura Georgescu - A/V Production Director, Bogdan Petrovici- A/V Manager.
Din partea BCR si-au adus contributia: Georgiana Badea - Head of Advertising Department - Marketing and sales Division; Roxana Ganovici – Deputy Executiv Manager - Directia de Marketing si Vanzari; Daniel Pana – Executiv Manager - Marketing and Sales Division.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )InfoAdFile:
Nume lucrare: O zi
Agentie: Leo Burnett
Oras: Bucuresti
Advertiser: BCR
Brand: BCR
Produs/categorie: Produse si servicii financiare
Nume Campanie: O zi
Data primei difuzari/aparitii: 02.11.2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV, radio si OOH
Durata (TV): 80 sec, 45 sec, 30 sec, 20 sec
Slogan: E in puterea noastra.
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Ghica Popa
Senior Copywriter: Ema Prisca
Copywriter: Laura Leonte
Brand Comm Director Balkans: Andreea Boaca
Account Executive: Marina Smigelschi
A/V Production Director: Laura Georgescu- Baron
A/V Manager: Bogdan Petrovici
Regizor: Babak Goodarzi
Production director: Dragos Vilcu
Production Manager: Dragos Potop
Casa productie A/V: Multimedia Est
Editor (Imagine): Andrei Balasoiu
Casa/companie editare Imagine: Multimedia Est
Post Productie A/V: Multimedia Est
Efecte Speciale: Multimedia Est
Director Strategie/planificare: Razvan Matasel
Strategie/planificare (Account Planner): Laurentiu Semeniuc
Agentie media: Starcom
Media Planner: Marius Florea