(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Leo Academy, se va desfasura anul acesta într-o formula noua, îmbunatatita, anunta oficialii Leo Burnett, organizatorii si promotorii sesiunii de training în comunicare, lansate în urma cu un an.
Sansa a se alatura echipei Leo Burnett Romania
„Academia” Leo Burnett reprezinta „o serie de cursuri intensive despre publicitate, la sfârsitul carora, cei mai buni dintre cei selectati pentru a participa la cursuri vor avea sansa a se alatura echipei Leo Burnett Romania, afirmau reprezentantii agentiei de publicitate, odata cu lansarea proiectului.
Lansata în toamna anului trecut, „Leo Academy nu intentioneaza sa înlocuiasca sistemul clasic de învatamânt, ci dimpotriva, sa completeze cunostintele teoretice dobândite de studentii si absolventii institutiilor de învatamânt”, mai spunea, tot atunci, Stefan Iordache (foto), Managing Director, Leo Burnett.
Latura aplicativa mai dezvoltata
Dupa cum afirma reprezentantii grupului Leo Burnett, noua editie a Leo Academy îsi propune sa aiba o latura aplicativa mai dezvoltata, sa puna mai mult accent pe specializari si sa atraga un numar mult mai ridicat de participanti decât la editia precedenta.
Testul de admitere este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, precizeaza promotorii, iar doritorii sa participe la Academia Leo Burnett, pot trimite rezolvarea testului în intervalul 1-10 octombrie.
Procesul de jurizare va avea loc între 11-18 octombrie, iar lista persoanelor admise va fi afisata pe site-ul Leo Academy începand cu data de 20 octombrie. Cei aproximativ 30 de cursanti selectati, spune agentia, vor participa la training-urile Leo Academy desfasurate la sediul Leo Burnett, în perioada 30 octombrie – 17 noiembrie.