Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 ( adplayers, Iulian Toma) Magazinul de lenjerie de lux al marcii La Perla are in Romania cosul de cumparaturi al unei persoane de aproximativ 800 de euro, iar  numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum a afirmat pentru adplayers Octavian Iacob, directorul de marketing al magazinului La Perla Boutique, de pe Calea Victoriei din Bucuresti. 

Avand ca adresabilitate in special persoanele cu venituri ridicate, marca La Perla are o istorie in domeniul lenjeriei intime de peste 50 de ani. In anul 1956 Ada Masotti deschide primul atelier in care se produceau corsete, adevarate bijuterii, de unde si numele brandului.

Din informatiile puse la dispozitia adplayers, la nivel mondial exista circa 300 magazine La Perla, dintre care 70 sunt in sistem franciza. Anual, in lume se deschid in medie 10 magazine La Perla. Vanzarile la sfarsitul anului 2011 s-au situat peste cifra de 120 milioane de euro. Potrivit reprezentantilor magazinului, astazi, marca La Perla se situeaza pe primul loc in lume in ceea ce inseamna lenjerie intima, fiind cel mai de lux brand din acest segment. 

In Romania, brandul La Perla a intrat oficial in februarie 2012 in sistem franciza. Proprietarul magazinului este Camelia Tomoiaga, economist de profesie.
Dupa un an de functionare, La Perla Boutique a avut vanzari de 300.000 euro. Desi se declara modest doar boutique, numai investiile in marketing se ridica la nivelul a zeci de mii de euro.

La Perla Romania a avut in primul an de functionare un buget de marketing si comunicare de aproximativ 20.000 de euro. Un buget nu atat de mare dar cu o prezenta vie la propriu in activitatile de marketing. Manechinele La Perla pot fi vazute uneori pe viu in vitrinele magazinului. (foto: La Perla Boutique, Bucharest )

Mai mult in Business
 

PUBLICITATE: