(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Laura Tampa (foto sus) a fost numita Managing Director al agentiei Grey Worldwide România, arata oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate.
Potrivit sursei, Mihail Vârtosu (foto alaturat), fondatorul companiei, va oferi în continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group în Balcani.
Potrivit agentiei, schimbarile reflecta schimbul de generatii cu care se confrunta piata de publicitate din România în general si Grey Worldwide România în particular. Agentia de publicitate va asigura, spun responsabilii de de relatii publice, o continuitate în ceea ce priveste performanta si va ridica la noi standarde calitatea creatiei si a serviciului cu clientii.
Tampa si-a adus contributia la cresterea afacerii companiei Grey în România înca din anul 2003, sustine compania, îmbinând cunostintele sale excelente despre comportamentul consumatorului cu stapânirea perfecta a disciplinelor comunicarii.
Mihail Vârtosu a fondat Grey Worldwide România în anul 1992. A fost Directorul Executiv al companiei timp de 15 ani si în acelasi timp Director Executiv Regional al Grey Global Group în Balcani. Presedinte al IAA România, si mai apoi Presedinte Onorific, rezultatele seniorului Vârtosu ca Director al Grey Worldwide România sunt recunoscute de întreaga industrie a publicitatii.
“Mihail Vârtosu a facut un lucru nemaipomenit: el a crescut în Balcani o echipa GGG (Grey Global Group n.r.) remarcabila si asteptam în continuare sprijinul sau în probleme de management si marketing în calitate de Strategic Advisor. ” a spus Carolyn Carter, Presedinte si CEO al Grey Global Group în Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Despre Laura Tampa, Piero Leone, CEO al Grey Global Group în Europa, vorbeste de “profilul sau remarcabil ca om de publicitate si talentul înnascut de a construi o echipa.”
AdPlayersFile
Înfiintata în 1992, agentia Grey se afla, potrivit companiei, în topul primelor agentii de publicitate full-service din România. Cu un numar de peste 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide România asigura servicii de comunicare integrata pentru marci cum sunt: Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet - ROMTELECOM, Visa.
Parte a WPP, Grey Worldwide România coordoneaza activitatile de comunicare ale Grey Global Group în Sud-Estul Europei: România, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru.