(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Laura Tampa (foto sus) a fost numita Managing Director al agentiei Grey Worldwide Romānia, arata oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate.
Potrivit sursei, Mihail Vārtosu (foto alaturat), fondatorul companiei, va oferi īn continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group īn Balcani.
Potrivit agentiei, schimbarile reflecta schimbul de generatii cu care se confrunta piata de publicitate din Romānia īn general si Grey Worldwide Romānia īn particular. Agentia de publicitate va asigura, spun responsabilii de de relatii publice, o continuitate īn ceea ce priveste performanta si va ridica la noi standarde calitatea creatiei si a serviciului cu clientii.
Tampa si-a adus contributia la cresterea afacerii companiei Grey īn Romānia īnca din anul 2003, sustine compania, īmbinānd cunostintele sale excelente despre comportamentul consumatorului cu stapānirea perfecta a disciplinelor comunicarii.
Mihail Vārtosu a fondat Grey Worldwide Romānia īn anul 1992. A fost Directorul Executiv al companiei timp de 15 ani si īn acelasi timp Director Executiv Regional al Grey Global Group īn Balcani. Presedinte al IAA Romānia, si mai apoi Presedinte Onorific, rezultatele seniorului Vārtosu ca Director al Grey Worldwide Romānia sunt recunoscute de īntreaga industrie a publicitatii.
Mihail Vārtosu a facut un lucru nemaipomenit: el a crescut īn Balcani o echipa GGG (Grey Global Group n.r.) remarcabila si asteptam īn continuare sprijinul sau īn probleme de management si marketing īn calitate de Strategic Advisor. a spus Carolyn Carter, Presedinte si CEO al Grey Global Group īn Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Despre Laura Tampa, Piero Leone, CEO al Grey Global Group īn Europa, vorbeste de profilul sau remarcabil ca om de publicitate si talentul īnnascut de a construi o echipa.
AdPlayersFile
Īnfiintata īn 1992, agentia Grey se afla, potrivit companiei, īn topul primelor agentii de publicitate full-service din Romānia. Cu un numar de peste 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide Romānia asigura servicii de comunicare integrata pentru marci cum sunt: Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet - ROMTELECOM, Visa.
Parte a WPP, Grey Worldwide Romānia coordoneaza activitatile de comunicare ale Grey Global Group īn Sud-Estul Europei: Romānia, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru.