Lansare de vacanta in Grecia. Dyson deschide un nou magazin in Astir Marina si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia la malul marii
Marti, 02 Iulie 2024

Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.

AdPlayers. info

Dyson a deschis un nou magazin in Astir Marina, Grecia si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia de ultima generatie la malul marii, anunta compania.

Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.

Invitatii au avut ocazia sa se bucure de demonstratii de hairstyling live, sustinute de ambasadorii Dyson, Ioannis Michalelis ambasador Dyson Grecia, Teuta Mesaros ambasador Dyson Croatia si Catalin Manolache ambasador Dyson Romania. De asemenea, participantii au avut ocazia sa testeze personal tehnologiile Dyson de ingrijire a parului.

In acest nou spatiu, toti iubitorii de tehnologie pot explora inovatiile din diverse categorii precum:  ingrijirea parului (aparatul de indreptat parul Dyson Airstrait, uscatorul de par Dyson Supersonic si multi-stylerul Dyson Airwrap)  igienizarea locuintei (aspiratorul fara fir Dyson V15 Detect) si  purificarea aerului.

Vizitatorii pot testa produsele direct in magazin si pot experimenta modul in care tehnologia avansata Dyson le poate transforma rutina zilnica, in timp ce personalul foarte bine pregatit ofera sfaturi personalizate, ajutandu-i pe oaspeti sa aleaga produsele Dyson ideale pentru nevoile lor.

Dyson. De la o afacere de garsoniera in 1993, la companie globala.

Dyson este o companie globala de cercetare si tehnologie cu operatiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, productie si testare in Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China, Polonia si Filipine. De la infiintarea sa in 1993, Dyson a inceput activitatea intr-o garsoniera din Regatul Unit si a crescut constant. In prezent, Dyson are un sediu global in Singapore, la centrala electrica St James, recent renovata, si doua campusuri tehnologice in Regatul Unit, care se intind pe o suprafata de peste 800 de acri in Malmesbury si pe aerodromul RAF Hullavington restaurat, alaturi de 10 centre de inginerie si cercetare in intreaga lume. Dyson ramane o afacere de familie si are peste 14 000 de angajati la nivel global, inclusiv o echipa globala de ingineri de 6 000 de persoane. Compania vinde produse pe 85 de piete internationale, in peste 250 de magazine Dyson Demo, precum si online, prin intermediul unor instrumente digitale si experiente virtuale de pionierat. 

 Dyson investeste 2,75 miliarde de lire sterline in afacere pentru a concepe produse si tehnologii revolutionare si are echipe globale de ingineri, oameni de stiinta si dezvoltatori de software care se concentreaza pe dezvoltarea de celule de baterii cu stare solida, motoare digitale de mare viteza, sisteme de detectare si de vedere, robotica, tehnologii de invatare automata si investitii in A.I. De la inventarea primului aspirator ciclonic fara sac - DC01 - in 1993, Dyson a creat tehnologii de rezolvare a problemelor in purificarea aerului, robotica, ingrijirea parului, iluminat, uscarea mainilor si acum audio, cu castile cu anulare a zgomotului Dyson Zone cu purificare a aerului, puse in vanzare in acest an.

 Institutul de inginerie si tehnologie Dyson este un nou model de educatie in domeniul ingineriei, care combina rigoarea academica a unei universitati traditionale cu experienta practica si din lumea reala a lucrului la produse si proiecte tehnologice in cadrul unei companii tehnologice globale. Cei 156 de ingineri licentiati ai Dyson primesc un salariu din prima zi si nu platesc taxe de scolarizare; 37% dintre inginerii licentiati se identifica ca fiind femei, in comparatie cu media de 21% la cursurile de licenta in inginerie din Regatul Unit. Institutul Dyson nu ofera doar o educatie, ci si inceputul unei cariere Dyson accelerate.

Fapte si cifre-cheie

In ciuda provocarilor semnificative si a pierderilor de productie cauzate de pandemia Covid-19 si de penuria globala de cipuri, Dyson a anuntat o crestere puternica a veniturilor in 2021, de 5%, pana la 6,0 miliarde de lire sterline (2020: 5,7 miliarde de lire sterline) si o crestere a profiturilor (EBITDA) cu 16%, pana la 1,5 miliarde de lire sterline (2020: 1,3 miliarde de lire sterline).

De la introducerea revolutionarului format de aspirator fara fir, Dyson a vandut in prezent peste 70 de milioane de aparate fara fir in intreaga lume.

In 2022, Dyson a participat la Conferinta internationala privind robotica si automatizarea si a dat cel mai mare indiciu cu privire la viitorul roboticii de uz casnic, publicand pentru prima data imagini si un videoclip cu stadiul incipient al cercetarii in domeniul roboticii de uz casnic in campusurile sale din Hullavington si Singapore.

Dyson a intreprins unul dintre cele mai ample studii privind calitatea aerului in timpul inchiderii, folosind rucsacurile noastre de calitate a aerului in 14 orase, precum si datele de la purificatoarele noastre conectate din casele din intreaga lume. Rezultatele au indicat o crestere a nivelului de PM2,5 in interior in timpul inchiderii, deoarece oamenii petreceau mai mult timp in casele lor.

Studiul anual Dyson Global Dust are ca scop intelegerea comportamentelor de curatenie ale oamenilor, constientizarea stiintei prafului si intelegerea impactului potential pe care acesta il poate avea asupra sanatatii si bunastarii cuiva. In 2021, datorita cresterii numarului de animale de companie detinute ca urmare a COVID-19, domeniul de aplicare al studiului a fost extins pentru a intelege intelegerea oamenilor cu privire la corelatia dintre detinerea de animale de companie si praful din gospodarie, studiu la care au participat 32 282 de respondenti din 33 de tari din intreaga lume. 

Mai mult in Business, Retail, AdPlayersREPORT

 


PUBLICITATE: