„FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele consumatorilor nostri – si sa le aducem acestora valoare si relevanta astfel incat sa vina si sa revina in centrele noastre. ” afirma Alex Cernatescu – CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy – Stefanini Infinit.
AdPlayers. info
Calatoria Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua in 2024 si mai departe, dupa ce a inceput acum patru ani, cand agentia a preluat componenta de digital marketing cu focus pe Social Media pentru FASHION HOUSE Militari.
Evenimentul la care au lucrat indeaproape in 2021 si care a contribuit la intarirea relatiei de colaborare, a fost deschiderea centrului FASHION HOUSE Pallady, ce impacteaza semnificativ inca de atunci peisajul de cumparaturi din Bucuresti.
,,Expertii Social Media de la Stefanini Infinit au impartasit cu noi ca urmarirea atenta a tendintelor, urmata de setarea viitoarelor curente in fashion prin intermediul pilonilor de comunicare digitala, este procedeul de lucru din spatele continutului autentic si actual FASHION HOUSE. Gestionarea comunitatii din mediul virtual presupune introducerea treptata a publicul in lumea articolelor de imbracaminte si a accesoriilor premium de pe rafturile magazinelor outlet, unde campaniile FASHION HOUSE refac constant stocul de stil la preturi super-accesibile, motiveaza continuarea colaborarii reprezentantii companiei.
„FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele consumatorilor nostri – si sa le aducem acestora valoare si relevanta astfel incat sa vina si sa revina in centrele noastre. ” afirma Alex Cernatescu – CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy – Stefanini Infinit.
,,Multumim echipei FASHION HOUSE pentru deschidere, viziune, creativitate si pentru increderea de a fi alaturi de noi in toti acesti ani. RETAILUL, dar mai ales INDUSTRIA FASHION, a trecut prin multiple transformari in ultimii ani – atat din perspectiva digitalizarii dar si din perspectiva raportarii clientilor la aceste industrii – si cred ca un aspect foarte important a fost faptul ca am reusit impreuna sa avem agilitate, resursele, strategia dar si creativitatea necesara ca impreuna cu FASHION HOUSE – sa ne adaptam si sa ne pastram relevanta” a mai spus presedintele Stefanini Infinit.
“Stefanini Infinit este un instrument vital in livrarea mesajelor transparente, clare si creative in Social Media pentru FASHION HOUSE. Parteneriatul nostru cu Stefanini Infinit este bazat pe incredere, loialitate, inovatie si comunicare, iar de 4 ani consumatorii nostri sunt intelesi mai bine si sunt mult mai receptivi luand in calcul si schimbarile majore in deciziile de cumparare ale acestora. ! ” adauga Mia Deaconu - HEAD OF MARKETING
,,Schimbarea strategiei de comunicare in Social Media a FASHION HOUSE intr-un mod digital inovator alaturi de Stefanini Infinit a contribuit la reusitele de acum, dupa 4 ani de parteneriat de succes. Multumim echipei Stefanini Infinit pentru implicare, dedicare si eforturile depuse pe parcursul acestor ani minunati alaturi de noi! ”.
Potrivit celor doua comopanii partenere, In cei patru ani de colaborare, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE au construit cadrul propice pentru extinderea si apropierea comunitatilor de pe platformele de Social Media ale celor doua centre de tip outlet din Bucuresti. Strategia de continut bine pusa la punct, a imbinat informatiile utile cu promovarea promotiilor si a locatiilor FASHION HOUSE si totodata a invitat oamenii sa interactioneze cu concursurile speciale organizate pentru clienti. Remarcabile in acest sens sunt campaniile promotionale constante cu reduceri de 70% pana la 90%, care demonstreaza oamenilor ca aducerea de elemente noi in garderoba nu trebuie sa insemne un compromis in portofel.
Claritatea, increderea si flexibilitatea oferite de client, combinate cu dedicarea, expertiza digitala substantiala si creativitatea agentiei, au dus treptat la cresterea interesului publicului tinta fata de ofertele magazinelor din centrele FASHION HOUSE si, implicit, la cresterea vanzarilor.
Convingerea agentiei Stefanini Infinit ca ideile creative faciliteaza cresterea clientului in mediile sociale doar sustinute prin campanii strategice precum cele de tip newsletters, a condus la cresterea bazei de abonati activi si intotdeauna informati ai FASHION HOUSE.
Desi evolutia agentiei, cat si cea a clientului necesita o urmarire atenta a tendintelor, atat din lumea publicitatii, cat si din lumea retailului si a modei, relatia solida si longeviva a celor doua s-a bazat intotdeauna pe principii mai presus de acestea, tinzand catre valorile profesionale si umane ale celor doua parti, pe colaborare, dedicare si proactivitate.
Astfel, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE se bucura in continuare de un parteneriat armonios si de lunga durata care aduce in permanenta noi provocari si lucruri utile de invatat pentru ambele parti, despre incredere, deschidere si implicare.