Jumatatea de la Ad’Or 2006
Marti, 09 Mai 2006

Jumatatea de la Ad’Or 2006( AdPlayers.ro ) Inscrierea lucrarilor in festivalul Ad’Or s-a incheiat, anunta oficialii departamentului de evenimente BMG – organizatorul editiei din acest an, intr-un comunicat remis AdPlayers in aceasta dimineata.

Potrivit BMG, doar 21 de agentii de publicitate au ales sa inscrie lucrari la editia din acest an. Organizatorii au declarat pentru AdPlayers ca numarul total al lucrarilor in festival nu este cunoscut pana in prezent, acest lucru urmand sa fie cunoscut in perioada imediat urmatoare.

Cine a inscris la Ad’Or 2006?

Agentiile de publicitate care s-au aliniat la linia de start a intrecerii creativitatii romanesti in publicitate sunt ADDV Euro RSCG, Brands&Bears, Capricorn Advertising, Foote Cone & Belding, GAV |Scholz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Icon Advertising, Imager, Leo Burnett & Target, Lowe & Partners, Media Biz, Mercury Promotions, OgilvyOne, Publicis Romania, Publicis Dialog, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, Young&Rubicam / Team Advertising, Utopium Advertising si Webstyler.

Marii absenti

Desi un eveniment local, Ad’Or 2006 mentine un interes scazut in randul participarii, numarul agentiilor participante  pare sa nu reprezinte mai mult de jumatate dintre membrii RAAA, agentiile non membre fiind usor de numarat pe degetele de la o mana.

Pe langa traditional neparticipantele Cohn&Jansen – Ashley, Gavrila si Asociatii, Headvertising si NextCap, festivalul Ad’Or 2006 ingroasa lista marilor absenti cu alte cateva agentii importante din Romania. McCann Erickson, Grey Worldwide Romania, Ogilvy&Mather, DDB Bucuresti sunt doar cateva dintre agentiile care au considerat ca Ad’Or 2006 nu reprezinta o intrecere care sa merite participarea. Mai mult, asemanator anului trecut cand Lowe & Partners nu a participat desi Daniel Gavrila era in comitetul de organizare, McCann a ales sa nu participe la editia din acest an, desi Adrian Botan – Creative Director, McCann Erickson este membru in comitetul de organizare Ad'Or 2006.

Desfasurare

Potrivit organizatorilor editiei din acest an, Ad'Or 2006 se va desfasura in perioada 17 - 19 mai la World Trade Center si World Trade Plaza Bucuresti. Festivalul va fi deschis oficial de o conferinta de presa in data de 17 mai, urmata de deschiderea expozitiei din World Trade Plaza, expozitie ce va fi deschisa publicului pana in data de 19 mai, orele 20:00.

Seminariile Ad’Or 2006 se vor desfasura In perioada 18 - 19 mai, in cadrul WTCB. In limita locurilor disponibile, spun organizatorii, intrarea la seria de seminarii este libera pentru toti cei interesati sa participe. In cadrul seminariilor Ad’Or organizatorii il citeaza ca invitat special pe Ales Pavlin, International Relation Director GOLDEN DRUM.

Castigatorii Festivalului Ad`Or 2006 vor fi desemnati in seara de 20 mai, in cadrul unui spectacol de gala ce va avea loc in World Trade Plaza Bucuresti.

Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: