Jazz preda stafeta: ,,Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care preda stafeta catre doua agentii” Irina Pencea Co-fondator si Managing Partner, Jam Session
Marti, 17 August 2021

 

Irina Pencea (foto), Co-fondator si Managing Partner, Jam Session: ,, Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie. Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si pentru echipa alaturi de care lucram de cativa ani. Raman cu noi si clientii pentru care lucram indeaproape de ceva timp: ING, Tazz by eMAG, Carrefour, P&G, Pufina, Veka, Bilka.”

AdPlayers. Iulian Toma

Jazz preda stafeta catre doua agentii. Cele doua companii catre care preda stafeta Jam Session Agency si Sonica Works. Desprindere de Jazz sau reinventare sub un nou brand?

,,Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie.” a spus, pentru AdPlayers, Irina Pencea (foto, sus), Co-fondator si Managing Partner, Jam Session si partener alaturi de Valentin Suciu (goto, dreapta), de 18 ani in marketing si comunicare.

,,Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si pentru echipa alaturi de care lucram de cativa ani. Raman cu noi si clientii pentru care lucram indeaproape de ceva timp: ING, Tazz by eMAG, Carrefour, P&G, Pufina, Veka, Bilka.”

Co-fondatoarea si partenera agentiei Jam Session, povesteste in AdPlayers despre intentiile noul brand pe piata de servicii de marketing si comunicare, care isi pastreaza viziunea celor doi parteneri, ca si echipa care le-a adus numeroase recunoasteri de creativitate si eficienta in servicii de marketing si comunicare.

AdPlayers: Cum a aparut Jam Session? Daca e o desprindere a ta de Jazz si de ce?

Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie.

Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si pentru echipa alaturi de care lucram de cativa ani. Raman cu noi si clientii pentru care lucram indeaproape de ceva timp: ING, Tazz by eMAG, Carrefour, P&G, Pufina, Veka, Bilka.

In cei 18 ani de cand lucrez cu Vali (si mai ales in cei 10 ani de Jazz) am construit un tandem intre business si creativitate, cu rezultate foarte bune pentru branduri. Acesta s-a dovedit un model solid pentru o agentie.

Am construit tocmai pe acest echilibru Jam Session Agency ca un pas inainte, prin care acceleram dezvoltarea pe planurile care conteaza cel mai mult pentru noi: curajul de a reinventa/inventa branduri mai ales incontextul pandemic, storytelling autentic care atinge oamenii satui de advertising agresiv sau plictisitor, o cultura care hraneste oameni de comunicare curiosi, ambitiosi si cu talente diverse.

AdPlayers: Cine este Jam Sessions? (Parteneri / echipa)

In toti acesti ani de Jazz am strans aproape oameni care sunt pe sufletul nostru si care sunt motoarele agentiei, impreuna cu noi: Andreea Ghenoiu, Creative Director, este cu noi de 7 ani si impreuna am creat aproape toate campaniile care ne-au consacrat in piata, printre care „Salveaza Ciocarlia” (de altfel, nascuta dintr-un pasiune a Andreei si tatalui ei), MagicHome, campaniile ING de cand am preluat noi brandul, cele mai recente campanii Carrefour (de exemplu „Poftim Stiinta”) si multe altele. Andreea si Vali se completeaza reciproc in leadershipul creativ, condusi de aceeasi cautare a autenticului si a reinventarii, si tot ea este si doza noastra de energie buna si rasete din fiecare zi.

Pe zona de business, Alexandra Vestineanu si Ioana Cadir conduc cele doua unituri de comunicare integrata din agentie si sunt cele in care am toata increderea, atat eu cat si clientii nostri, ca aduc la viata proiectele de comunicare, impreuna cu echipele lor de client service. Amalia Jakab este directorul executiv al proaspetei noastre divizii de content, Jam Session X, un mix de talente pentru comunicare disruptive. Au deja in lucru proiecte care depasesc sfera advertisingului clasic, precum lansarea filmului Army of the Dead (https://www.youtube.com/watch?v=8KtUqyRsKuE).

Tot in zona de business este si echipa de strategie pe care am construit-o pas cu pas in spiritul nostru, si care a atins performante foarte bune, daca ne uitam la cele 8 premii de la Effie din acest an.

In zona de comunicare integrata, Andreea Calarasu si noua noastra colega Stefania Bercu sunt Senior Planneri, iar Oana Oprea este Head of Digital Planning in Jam Session X.

AdPlayers: Ce isi propune / servicii?

Lucrurile sunt simple pentru noi: focusul este pe comunicare autentica, care redefineste normele categoriei si care surprinde oamenii. Avem cele trei competente cheie in agentie: strategie, creatie, project management, pe care le folosim pentru a comunica in orice fel de mediu. In plus, lucram in parteneriat si putem astfel integra pentru clienti orice servicii complementare necesare: programare digitala, productie, media, PR etc.

AdPlayers: Cine ar trebui sa fie clientul agentiei?

Branduri care prin echipele care le dezvolta impartasesc valorile noastre cheie: demersul de a redefini status quo-ul categoriilor lor, dorinta de a invata permanent si abordarea onesta si win/win a parteneriatului cu agentia, care sa aduca valoare pentru toate partile implicate.

Mai mult in Business, AdPlayersREPORT, Antreprenoriat


PUBLICITATE: