Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022

 

Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.

AdPlayers. info

HELL ENERGY, lider pe piata de bauturi energizante din Romania, deruleaza o investitie de 18 milioane de euro in orasul Ungheni, din judetul Mures, anunta compania.

Potrivit informarii, investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.

Proiectul, demarat la inceputul acestui an, presupune construirea, pana la finele lui 2022, a unui nou sediu de birouri pentru HELL ENERGY, cu o suprafata de 3.800 mp, dar si a unei hale de depozitare de 10.000 mp, cu o capacitate de stocare de 12.500 de paleti.

Investitia are ca scop marirea capacitatii de depozitare si fluidizarea livrarilor de produse din 4 game diferite – HELL ENERGY (bauturi energizante), ENERGY COFFEE (cafea rece gata preparata), SWISS LABORATORY (bauturi cu vitamine), XIXO (ceaiuri si bauturi racoritoare carbogazoase) – catre cei 170 de parteneri-distribuitori, odata cu crearea unor conditii placute de lucru pentru angajatii actuali si viitori ai companiei. Datorita acestei investitii, se vor crea noi locuri de munca, iar echipa HELL ENERGY se va extinde cu inca 20 de angajati.

,,Ne pregatim pentru extinderea agresiva a produselor din gamele SWISS LABORATORY, ENERGY COFFEE si XIXO”

„Pentru noi, investitia in oameni este foarte importanta, acesta fiind si unul dintre motivele acestei extinderi a afacerii. Ne dorim o echipa locala tanara si dornica de a se alatura familiei HELL, mai ales ca ne pregatim pentru extinderea agresiva a produselor din gamele SWISS LABORATORY, ENERGY COFFEE si XIXO pe piata din Romania”, a spus Márton Domkos, Director Executiv HELL ENERGY Romania.

,,Urmarim sa atingem intr-un timp relativ scurt aceleasi performante de piata pe care le avem cu gama de bauturi energizante HELL ENERGY (peste 50% cota de piata si peste 85% distributie numerica). Tot acesta este si motivul pentru care extindem capacitatea de depozitare, ne pregatim pentru eficientizarea livrarilor si scaderea timpului de livrare catre parteneri”, a mai spus Márton Domkos,

Atat constructia sediului central, cat si a depozitului fac parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia de lider pe piata locala de bauturi energizante, dar si de eficientizare a livrarilor de bauturi energizante HELL ENERGY si de cafea rece gata preparata, ENERGY COFFEE. 

In 2021, HELL ENERGY a avut un volum de vanzari in crestere cu 15% fata de 2020. La nivel valoric, pe piata din Romania, activitatea HELL ENERGY a generat in 2021 o cifra de afaceri de 48,8 milioane de euro.

„In pofida contextului schimbator al pietei din ultimii doi ani, dar si a cresterilor repetate de costuri, putem afirma ca am avut un parcurs armonios in business, iar asta se datoreaza constructiei piramidale a acestuia, cu o baza foarte solida de parteneri-distribuitori, la care am adaugat atentie sporita la dinamica pietei si la cerintele consumatorilor. Astfel, dupa doi ani destul de atipici, am inceput o investitie locala importanta, in stransa colaborare cu autoritatile”, a declarat Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania.

HELL ENERGY. Printre cele mai dinamice cresteri din bunuril de larg consum in Europa si Asia.

Pintre brandurile de larg consum cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, HELL ENERGY a fost fondata in anul 2006 ca o afacere de familie care inca opereaza sub acelasi patronat.

Brand-ul HELL ENERGY a devenit lider pe pieta de bauturi energizante din Ungaria intr-un timp record, de numai patru ani. Gratie conceptului creativ, strategiei de vanzari si campaniilor de marketing, HELL este prezent in peste 50 de tari din toata lumea. Din 2017, compania isi produce singura ambalajele in propria fabrica de aluminiu, QUALITY PACK, echipata cu tehnologie ultramoderna.

In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de produse, in 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe baza de cafea si lapte – ENERGY COFFEE.

Mai mult in Business, Marketing, Market,


PUBLICITATE: