(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Intact vrea sa internalizeze vanzarile unor produse online ale trustului in viitoarea regie de vanzari Intact Interactive. Miscarea va avea loc incepand cu jumatatea lunii octombrie si, potrivit unor surse AdPlayers, va demara incepand de saptamana viitoare cu trei oameni de vanzari.
Echipa va fi condusa de Magdalena Zander (foto), sefa de vanzari a regiei online BOOM care se desparte de Netbridge Investments incepand de la jumatatea lunii octombrie - potrivit unor surse AdPlayers - pentru pozitia de directoare executiva a viitoarei regii Intact Interactive.
Contactata de catre AdPlayers, Zander a confirmat despartirea de Boom pentru trustul Intact, dar a evitat sa fac vreun comentariu privind Intact Interactive sau activitatea ei in cadrul viitoare regii. Potrivit acelorasi surse, Zander va face echipa cu alti doi oameni de vanzari si fosti colegi la Boom: Gabriel Boaca si Maria Cocris.
Desi nu exista inca un portofoliu clar de site-uri, dupa toate probabilitatile, Intact Interactive va internaliza doar o parte din vanzarile online ale trustului, care in acest moment vinde publicitate online prin intermediul caselor de vanzari online BOOM si Adevolution, regii care detin sub contract de exclusivitate mai multe site-uri din trustul condus de Camelia Voiculescu.
Intact Interactive ar urma sa atace reprezentarea vanzarilor online de catre regiile online Boom si Adevolution conduse de Valentin Oeru si respectiv Val Voicu, insa ar avea ceva de lucru la demontarea contractului Boom cu siteurile GSP, care potrivit unor surse apropiate celor doua companii ar fi semnat cu regia de la Netbridge Investments pentru o colaborare de cel putin doi ani, incepand din 2008.
Surse apropiate noului jucator pe piata online, spun ca Intact Interactive ar avea ca obiectiv principal pentru sfarsitul acestui an formarea si consolidare portofoliului de vanzari online cu care regia spera sa atraga in 2009 vanzari de cateva milioane de euro.
Optimismul noului intrat pe piata online se pare ca va merge pana obiective de vanzari online de 3,5 – 4 Milioane EUR in 2009, volum care ar tinti o cota de piata cuprinsa intre 15% si 20% din piata de profil de anul viitor, si a carei valoare ar putea depasi, potrivit unor estimari din piata, un volum de 25 Milioane EUR.