Infinit Solutions a scos 1,5 Milioane EUR din servicii Interactive si Comunicare Integrata
Miercuri, 04 August 2010


 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Infinit Solutions a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 Milioane EUR din Interactive si Media, dupa ce in 2008 inregistra un volum de 600.000 EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers managerul si partenerul companiei, Alex Cernatescu.

Cu 30 de angajati, compania fondata in 2007 de Cernatescu (28 ani) si fratele sau, Andrei, are jumatate din business din servicii Interactive completate cu servicii integrate de comunicare de la creatie si strategie pana la servicii de media. Firma este detinuta de cei doi frati in proportie de 70% - Alex Cernatescu si 30% - Andrei Cernatescu, dar deciziile de dezvoltare se iau „frateste”.

Primul dintre cei doi fondatori este mai tehnic in domeniul Interactive, dupa ce a terminat o facultate de profil -  Telecomunicatiile, la Politehnica. Ideea firmei a venit de la ultimul loc de munca in serviciile pe Internet. In urma cu 4-5 ani, Alex Cernatescu lucra pentru o companie americana (netstairs.com) focusata pe video streaming, video mailing si alte servicii online.

„Serviciile Interactive sunt principalul nostru business si acum, in 2010, cu diferenta ca nu ne limitam doar la acestea, ci ne-am dezvoltat si o divizie de servicii ATL, unde pentru anumiti clienti am innteles ca este bine sa oferim servicii integrate la pachet”, explica Alex Cernatescu, pentru AdPlayers.

Astfel pornind de la serviciile de baza Interactive, agentia ofera pentru o parte dintre clienti  si servicii integrate de comunicare, de la creatie si strategie, pana la inclusiv media planning si buying. "Pentru furnizarea spatiilor in media, lucram direct cu furnizorii sau cu mai multe agentii de media, insa in principal cu Propaganda, agentie pentru care compania noastra este si partener de servicii interactive”.

„Astazi exista doar comunicare, nu mai exista atl, sau btl”, explica Cernatescu, decizia fondatorilor de a adauga si alte servicii pe langa business-ul de baza al companiei. „Practic, nu mai puteam face interactive fara sa acoperim cate ceva si din celelealte servicii de comunicare pe care trebuie sa le avem intr-un proiect de comunicare”.

50% Interactive, 50% servicii Integrate de comunicare

Potrivit managerului Infinit Solutions, business-ul companiei inseamna aproximativ 50% servicii interactive, iar  50% servicii integrate de comunicare, de la creatie si strategie pana la media si relatii publice. Din echipa de 30 de oameni, aproximativ 65% sunt angajati in serviciile Interactive, iar aproximativ 30% pentru servicii integrate de comunicare.

Ce a adus scaderea investitiilor in comunicare din ultima vreme? „Ma astept sa fie greu sa mentinem performantele de anul trecut”, spune Cernatescu. Cu toate acestea, managerul Infinit Solutions afirma ca in prima jumatate a anului 2010, compania a inregistrat un volum de business asemanator cu cel din 2009, cu o crestere usoara a ponderii serviciilor proprii. „Clientii vor mai mult viral, social media etc”, spune el.

Printre proiectele recente de comunicare dezvoltate de Infinit Solutions se numara Rompetrol Racing, parte dintr-o campanie mai ampla dezvoltata de Odyssey, proiect despre care spune ca a avut un trafic de sute de mii de vizite) si, pentru acelasi Rompetrol, proiectul carflux.ro. A mai lucrat proiectul Plaza Fotbal, pentru Anchor, in parteneriat cu Propaganda, sau pentru Medlife.ro – unde a facut un portal de servicii medicale conectat la bazele de date interne.

Tot de Infinit Solutions se leaga si Greenchallenge.ro – o campanie integrata pentru Honda unde castigatorii unui concurs in online au fost adusi intr-o competitie reala offline, proiect despre care Alex Cernatescu crede ca este unul dintre cele mai reprezentative pentru integrarea serviciilor companiei pe care o fonda impreuna cu fratele sau in urma cu 3 ani.

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: