Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage
Luni, 05 Martie 2007

Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Media Insight a fost desemnata local c�stigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media. Contul de media a fost c�stigat de Media Insight �n urma unei licitatii care a avut loc �n luna mai a anului trecut. De contul de creatie Ikea se ocupa agentia de publicitate Ogilvy&Mather. 

Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), Media Insight va oferi Ikea servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare si post-evaluare media.

�Am ales sa lucram cu Media Insight �n urma propunerilor lor de planificare media pentru brandul Ikea, dar si tin�nd cont de experienta acumulatt pe piata media locala�, a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager Ikea Romania.

Conform reprezentantilor Media Insight, �n cadrul comunicarii media, obiectivele campaniei Ikea vor fi sustinute prin implementarea unei strategii ce va contine �n mixul de comunicare: panotaj stradal, presa, internet si radio.

1,3 Mil. EUR �n productia si distributia a 860.000 de cataloage

Lansarea Ikea �n media debuteaza �n luna martie, cu o campanie ce are ca obiective crearea notorietatii brand-ului IKEA �n r�ndul publicului tinta si informarea acestuia despre deschiderea oficiala a primului magazin din Romania, precum si despre catalogul Ikea ce va fi distribuit gratuit, �naintea deschiderii magazinului. Pentru productia si distributia celor 860.000 de cataloage, s-a investit 1,3 milioane EURO.

Pe plan local, IKEA va comercializa peste 7.000 de produse, at�t de mobilier, c�t si accesorii si solutii pentru casa.

iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: