Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 
FOTO: Alexandras Cesnavicius, CEO, Pro TV

adplayers. Iulian Toma

Central European Media Enterprises Ltd. a anuntat pe 29 iulie rezultatele financiare pe trimestrul al doilea si pe primele sase luni, incheiate pe 30 iunie 2015. In Romania, din portofoliul grupului CME fac parte PRO TV, Acasa, Acasa Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si PRO TV International.

Potrivit raportului, pe trimestrul al doilea 20015, Grupul PRO TV a inregistrat un venit net de 44 milioane USD, in crestere de la 33,5 Milioane USD pe primul trimestru, conform raportului precedent pe T1 2015. Potrivit comunicarii, cresterea este datorata imbunatatirii veniturilor din publicitatea TV datorata unei cereri mai mari, precum si unei usoare cresteri a veniturilor din taxe de cablu si abonamente.

In publicitate, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015. Astfel,  Grupul Pro Tv a atras pe prima jumatate a anului venituri totale nete de 77,5 Milioane USD, din care 55,1 Milioane USD din publicitate.

Performanta operatiunilor CME in Romania in cel de-al doilea trimestru al anului 2015 a fost determinata de imbunatatirea cotei de audienta la nivelul intregii zile cu 0.8 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, precum si cresterea cu 2.4 puncte procentuale a cotei de audienta in prime time, de la 30,5% in trimestrul al doilea din 2014, la 32,9% in cel de-al doilea trimestru al acestui an. Performanta din Romania este pusa, in cea mai mare masura, pe doua proiecte principale din aceasta perioada – Romanii au talent si Las Fierbinti.

Romania, a doua tara in grupul CME

„PRO TV este multumit cu performanta obtinuta in trimestrul doi din 2015, care continua trendul crescator de la inceputul acestui an” a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV. „Suntem bucurosi sa fim cea de-a doua tara din punct de vedere al contributiei in cadrul grupului CME, detinand o cota de 26% din veniturile nete si profitul operational al grupului”.

„Pozitia noastra de lider este rezultatul investitiei in continut, prin formate noi, inovatie si valoare adaugata a productiilor noastre. Vom continua sa ne concentram pe business-ul nostru principal, televiziunea, alaturi de productiile care au transformat PRO TV in liderul acestei piete. Suntem increzatori ca vom continua pana la finalul acestui an sa mentinem trendul pozitiv al performantei, atat din punct de vedere financiar, cat si in ceea ce priveste audienta.”

CME in Romania / Grupul Pro TV*

Publicitate de 55,1 Milioane USD pe prima jumatate a anului 2015:

T2 2015: 32,9 Mil. USD

T1 2015: 22,23 Mil. USD

Total venituri

T2 2015: 44 Mil. USD

T1 2015: 33,5 Mil. USD

Sursa: CME, Raportul Financiar CME T1 2015, Raportul Financiar CME T2 2015

* PRO TV, Acasa, Acasa Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si PRO TV International

Mai mult in adplayers report


PUBLICITATE: