Creit. Grupul Eurial Invest
Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
AdPlayers. Info
Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice, anunta oficialii de comunicare ai grupului.
Eurial este singura concesiune din Romania care are in portofoliu cele 4 marci din grupul Stellantis importate de catre Trust Motors– Peugeot, Citroën, DS si Opel, integrate in ofertele de masini noi si servicii dupa vanzare.
“Ni s-a parut firesc ca, odata devenind singura concesiune din Romania care are toate marcile importate de catre Trust Motors, din portofoliul Stellantis, sa realizam si rebranding-ul la nivel de grup, mai mult decat prin crearea unui nou logo, blazon (pe care il iubim pentru ca ne reprezinta), cat si prin asumarea acelorasi valori care ne apropie de clientii nostri si a unui slogan care ne caracterizeaza: Masini peste clisee!”, declara noul CEO al grupului, Ioan Kiss.
Fara a face rabat de la calitatea tehnologiilor, Eurial a adus in premiera marca Peugeot in Romania (1991), ulterior alaturandu-i-se si marca Citroën in portofoliul brandurilor reprezentate. In urma dezvoltarii ca marca de sine statatoare, DS a fost preluat de catre Eurial, fiind singurul dealer oficial din Romania pentru marca DS. In 2021 a fost integrata si reprezentarea uneia dintre cele mai cunoscute si fiabile marci cu origini nemtesti – Opel, investitia in noul showroom fiind in derulare.
Statement-ul Eurial pentru rebranding-ul grupului.
Eurial a ales sa faca o altfel de aniversare a 30 de ani de expertiza a grupului infiintat in 1991. Una dedicata integral clientilor si echipei Eurial din toata tara.
“Intr-o piata dominata de marci riguroase, de provenienta germana, asiatica sau autohtona, am avut curajul de a propune clientilor nostri masini care promit bucurie, placere, diversitate si personalitate. Completand experienta, oferim clientilor nostri solutii de finantare prin leasing auto operational si servicii de inchiriere.
Stim ca fiecare client este o personalitate distincta si fara bariere. Nu are nevoie de masini declarative de statut. Cu o viziune deschisa si libertate in gandire, isi va permite sa aleaga masina care sa-i satisfaca necesitatile. Pentru el, Eurial isi propune sa ofere marci si stiluri in care sa se regaseasca. Marcile noastre sunt pentru oameni care pun pret pe fond nu pe forma, pe diversitate nu pe conformitate.
Eurial isi asuma viziunea marcilor pe care le reprezinta in Romania. Pentru ca viitorul este cu adevarat al tuturor, pentru ca tehnologiile si solutiile se inspira din cerintele individuale diferite si apar tocmai pentru a putea da fiecaruia ce are nevoie pentru a se dezvolta. Viitorul poate fi mai bun doar prin consens, bucurie zilnica si sustinerea diversitatii”, a mai spus Ioan Kiss.
1 din 2 masini Peugeot si 1 din 4 Citroën sunt vandute prin Eurial in Romania.
La finalul trimestrului III din acest an, Eurial detine 50,8% din cota de piata aferenta vanzarilor Peugeot la nivel national, al treilea an consecutiv in care atinge aceasta performanta. Mai mult, din totalul vanzarilor aferente acestei marci, Eurial raporteaza o crestere de 15% pe segmentul de SUV, respectiv 48,06% in 2021, fata de 33,21% in 2020.
Pe segmentul masinilor electrice, reprezentantii Eurial estimeaza cote similare cu cele din anul trecut, respectiv 12% din totalul vanzarilor pe marca Peugeot pana la final de decembrie 2021.
“Anul acesta putem spune ca SUV-urile marca Peugeot, respectiv 2008, 3008 si 5008 au inregistrat cele mai mari comenzi. Robustetea si designul, fiabilitatea si echiparile de top au cantarit mult in alegerea clientilor. Si, ca sa spunem lucrurilor pe nume, sunt printre cele mai frumoase si mai bune SUV-uri de pe piata, la un nivel de pret sub ceea ce ofera ca tehnologii, echipare, motorizari. Cred ca romanii au invatat sa aleaga singuri si sunt tot mai tentati sa renunte la clisee si sa isi asume libertatea de a fi unici, exact ce promit si marcile pe care le reprezentam”, declara Ioan Kiss, CEO Eurial Invest.
22,8% cota de piata pe Citroën, pe trimestrul al-III-lea, 2021
Potrivit comunicarii grupului, Eurial si-a demonstrat expertiza in intelegerea brandurilor Stellantis importate de catre Trust Motors si in ceea ce priveste vanzarile de Citroën. Dealerul comercializeaza aproape un sfert din totalul automobilelor Citroën din Romania, la care are o cota de piata aferenta trimestrului III din 2021 de 22,8%. Aici ponderea SUV-urilor si a masinilor electrice este mai mica decat in cazul Peugeot, dar cu perspective de crestere pentru anul viitor avand in vedere gama modelelor comercializate in Romania.
DS, pozitionata ca marca premium a importatorului Trust Motors, are o crestere semnificativa si in piata locala fiind un pilon important in strategia viitoare de vanzari a grupului Eurial. Urmeaza sa se lanseze doua modele noi in Romania, DS 4 si DS 9, modele care, cu siguranta, vor aduce vanzari semnificative in 2022 alaturi de DS 3 CROSSBACK si DS 7 CROSSBACK.
,,Asteptarile sunt mari si de la marca Opel, care de-a lungul anilor s-a dovedit a fi o marca apreciata in Romania, oferind o gama variata de modele atat in segmentul autoturismelor, cat si in segmentul utilitarelor” mai spun reprezentantii companiei.
Pe fundalul unei situatii atipice de vanzari in piata auto, Eurial isi propune la inceputul anului 2022 sa dezvolte si sa comunice noi oferte adaptate clientilor sai, inclusiv formule de pionierat in zona serviciilor de leasing operational si interactiune cu clientii.
“Vom dezvolta in continuare reteaua noastra de concesiuni, iar prin investitiile actuale si viitoare ne asiguram ca vom fi prezenti in piata auto si pentru urmatorii 30 de ani, adaptand serviciile noastre cerintelor actuale ale clientilor.” a adaugat Ioan Kiss, CEO Eurial Invest.
EURIAL- 30 de ani
EURIAL INVEST reprezinta grupul de companii cu activitate in domeniul vanzarii si reparatiei auto, dealer si service autorizat pentru marcile PEUGEOT, CITROEN, DS si OPEL, respectiv furnizor de solutii de finantare prin leasing auto operational si servicii de inchiriere. Pe parcursul a 30 de ani de activitate, EURIAL a investit in tehnologie, stilul specific al marcilor reprezentate si echipa, astfel incat sa devina model de referinta pentru clientii sai, in derularea serviciilor de comercializare si realizarea completa a lucrarilor in garantie si post garantie, la standardele de calitate ale Grupului STELLANTIS.
In prezent, EURIAL deruleaza activitati de vanzare si reparatie in 7 centre autorizate de catre Trust Motros din Bucuresti (Otopeni, Militari si Pantelimon), Pitesti, Ploiesti, Cluj-Napoca si Brasov.
Mai mult in Business, Rebranding, Auto