Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, grupul de media GroupM isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 4 miliarde USD.
AdPlayers.info
COMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat pietei de media pentru primele 9 luni ale anului 2020 - “New Business Barometer for Q1-Q3 2020”.
Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, grupul de media GroupM isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 4 miliarde USD.
Conform aceluiasi raport, in prima jumatate a anului curent, GroupM reusea aceeasi performanta, cu valori de new business si retentie de 3.7 miliarde USD la nivel global, respectiv 12 milioane USD in Romania.
“Ne apropiem de finalul unui an in care astfel de rezultate sunt primite nu doar cu mandrie, dar mai ales cu recunostinta. Fata de echipele noastre care si-au pastrat forta de munca si determinarea, precum si fata de toti partenerii care ne-au acordat incredere.” a spus Marian Petcu, Growth Lead GroupM.
,,Ne-am straduit sa ramanem consultanti activi, lucizi si atenti la fiecare pas care trebuie facut. Am sprijinit cu studii necesare in moment, am cautat si reinventat solutii, atat pentru retentie, cat si pentru new business. Speram un 2021 mai bland, dar un lucru e sigur: am trecut unul dintre cele mai grele teste”.
Conform raportului, valoarea totala a licitatiilor castigate in Romania, la finalul primelor noua luni ale anului, este de 22 milioane USD. Castigarea si, ulterior, consolidarea pozitiei de lider pe piata locala este rezultatul retentiilor valoroase, precum si al noilor parteneriate realizate de agentiile din grup pe parcursul lui 2020.
GroupM, lider global de management al investitiilor in media, gestioneaza peste 50 miliarde USD in investitii anuale de media, prin intermediul agentiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX si Xaxis. GroupM creeaza avantaje competitive pentru clientii sai prin intermediul specialistilor din intreaga lume, oferind informatii valoroase despre tendintele pietei cu privire la comportamentul consumatorilor si diverse platforme de media, expertiza de trading, market-leading brand-safe media, solutii tehnologice, continut si multe altele.
Mai mult in Business, Media, Research, Cercetare