Grey da ClickNet Express "Explosion II"
Joi, 14 Septembrie 2006
Grey da ClickNet Express Explosion II

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Semnata de agentia condusa de Mihail Vartosu si Laura Tampa, noua si cea mai recenta comunicare ClickNet Express aduce un nou spot TV pentru campania promotionala de toamna. Spotul se difuzeaza �n perioada septembrie � octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH.

Campania promotionala ClickNet Express, sustin oficialii agentiei, este sutinuta printr-un spot TV spectaculos, care continua spotul �Explosion�, beneficiind, spune agentia, de aceeasi echipa de filmare, casting si regizor.

�Viteza mai mare si preturi mai mici�, Alfred Borcan, Romtelecom

Grey da ClickNet Express Explosion II�Cea mai recenta campanie ClickNet Express exprima viteza �n stare pura, aceasta fiind principala calitate a produselor de acces la Internet de la Romtelecom�, spune Alfred Borcan (foto), Brand Marketing Manager Romtelecom. �Mergem �n directia �viteza mai mare si preturi mai mici� si prezentam noua oferta a companiei �n limbajul utilizatorilor de Internet de calitate.�, adauga executivul.

Responsabilul de marketing spune ca noul produs ClickNet Express, cu o viteza de 1 Mbps la download, este oferit la 15 euro pe luna, incluz�nd o reducere de 20%, pe viata. �Pentru produsele care folosesc tehnologia ADSL, deja existente, vitezele se dubleaza, �n medie, ajung�nd astfel p�na la 4 Mbps pentru ADSL Express�, sustine Alfred Borcan.

Sorin Predescu, Grey � pentru prima oara �ntr-un spot publicitar realizat �n Rom�nia�

Grey da ClickNet Express Explosion IISorin Predescu, Creative Director, Grey Worldwide Rom�nia si copywriter pentru aceasta campanie, declara: �Si aceasta productie abunda de efecte speciale, totul culmin�nd cu secventa finala unde, pentru prima oara �ntr-un spot publicitar realizat �n Rom�nia, s-a facut o cascadorie la acest nivel cu o cisterna.

Predescu spune ca �filmarea acestei scene a fost extrem de dificila si riscanta: realizarea acelui "jack-knife" (rotirea controlata a celor doua componente ale unei cisterne - cabina si cisterna propriu-zisa-), a fost facuta dupa ce s-au adus o serie de modificari sistemului de fr�nare a masinii. Iar pentru a creste spectaculozitatea fr�narii, s-a montat si o masina de fum �n spatele rotilor�.

Potrivit agentiei, spotul a fost filmat �ntr-o singura noapte, pe o ploaie torentiala, ultima dubla fiind declarata de departe cea mai spectaculoasa pentru ca din izbitura finala s-a fisurat rezervorul cu motorina. Cel mai interesant moment ram�ne totusi, spun autorii, partea de post productie c�nd �ntregul carosabil a fost transformat �ntr-un pod rupt, tocmai pentru a da si mai mult suspans �ntregului spot, filmarile realiz�ndu-se �n piata uriasa din fata Casei Poporului.

�De fapt, acesta este ClickNet Express: o cursa dinamica, incitanta, plina de viteza si adrenalina �n universul Internetului�, conchide Sorin Predescu.

Autorii

Din partea Grey Worldwide Rom�nia, echipa care a realizat spotul ClickNet Express a fost formata din Sorin Predescu � Creative Director, Cosmin Nicolae � Copywriter, Alexandru Done - Art Director, Cristiana Spataru - Client Service Director, Traian Nuta �Brand Development Director, Dan Draghicescu � Senior AV Producer si Crina Chiru - Account Manager. De la ROMTELECOM au participat Paul Renaud - Marketing General Manager, Alfred Borcan - Manager Brand Marketing si Cristina Chiorean - Marketing & Communication Coordinator. .Grey da ClickNet Express Explosion II.Grey da ClickNet Express Explosion II.Grey da ClickNet Express Explosion II . iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: