Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011


Cristian Burci, fondatorul Graffiti BBDO, in 1991

(AdPayers, Iulian Toma)

La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani. Seria de evenimente, care se desfasoara pe tot parcursul zilei de 13 octombrie, este organizat la LOFT Lounge din Bucuresti de pe Bulevardul Iancu de Hunedoara 56-60.

“Am ales aceasta locatie pentru ca este neconventionala, si in acelasi timp una in care cred ca ne vom simti bine alaturi de colegii si partenerii nostri” a declarat pentru AdPlayers Nora Marcovici, CEO al grupului BBDO Romania.

Daca in prima parte a zilei vorbesc managerii agentiilor din group, incepand cu ora 16.00 invitatii seriei de evenimente il vor vedea in carne si oase pe Cristian Burci, fondatorul agentiei Graffiti BBDO, aparuta pe piata romaneasca la inceputul publicitatii postdecembriste, in anul 1991.

Mai mult in Business


PUBLICITATE: