adplayers. Iulian Toma
Retail Branding and Information Solution (RBIS), o subsidiara Avery Dennison – o afacere gigant de 6 Miliarde USD in industria de packaging si etichetare, a batut palma cu licentiatorul RFID, Round Rock Research LLC, pe un contract de licentiere pentru cititoare, etichete si tag-uri bazate pe tehnologia de identificare prin radio frecventa (n.r. RFID, radio frequency identification).
Parte din grupul Avery Dennison, afacerea Retail Branding and Information Solution (RBIS) este la randul sau lider global in solutii RFID pentru industria de imbracaminte si incaltaminte, inregistrand in 2012 un business de 1,5 Miliarde de USD pe an, mai mult de 800 de patente si aplicatii si facilitati globale de de productie a peste 3 Miliarde de taguri si etichete RFID.
Shawn Neville, presedintele Avery Dennison RBIS este de parere ca dezvoltarea RFID este accelerata de beneficiile de control ale produselor si stocurilor pentru lanturile de magazine. “Aceasta licentiere, pe langa investitiile noastre semnificative in tehnologia RFID, capabilitatile de productie si dezvoltare de piata, ne pozitioneaza in conducerea adoptarii acceleratae a RFID in Statele Unite si in intreaga lume” a mai spus Neville.
Cu sediul central la
RFID: Bun pentru stocuri de produse. Prost pentru arhive de identificare personala.
Aplaudata de producatori si retele de magazine, blamata de oameni simpli care se tem de implementarea RFID pe documentele de identificare personala, tehnologia RFID este clasata de organizatii de aparare a drepturilor omului un atentat la viata personala a individului.
Vazut drept un adevarat BIG Brother al tuturor oamenilor care ar avea documente bazat pe aceasta tehnologie, RFID nu este privita cu ochi buni la identificarea personala pentru ca ar da posibilitatea celor care beneficiaza de informatiile furnizate de documente sa cunosca detalii din viata personala a oricarui individ posesor de card, buletin sau pasaport bazat pe RFID.
Mai mult in Business