Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
Miercuri, 10 Mai 2023

 

„Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice relevante, ceea ce se traduce prin accesul tintit la audienta ideala”, spune Georgian Draghici, Director Comercial, Brand Management.

AdPlayers. info

Reclamele OOH (Out Of Home advertising - panourile publicitare din afara casei) sunt, probabil, unele dintre cele mai vechi forme de publicitate care au existat vreodata, sunt de parere specialistii companiei de comunicare indoor Brand Management.

Potrivit acestora, desi au suferit numeroase schimbari de abordare de-a lungul istoriei, acestea s-au adaptat la toate modificarile sociale, economice, culturale si au avut parte de cea mai multa inovatie de la inventarea lor si pana azi.

”In special in ultimii ani, tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal) sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie. Este un tip de publicitate extrem de convingatoare pentru ca interactioneaza cu consumatorii in momente cheie ale traseului lor catre cumparaturi”, spune Georgian Draghici, Director Comercial Brand Management.

,, Multi dintre noi stau in fata unui computer 75% dintr-o zi de lucru. Timp in care suntem conectati la tot felul de ad-uri digitale, care ne prind in momente mai mult sau mai putin favorabile, ca sa nu spun ca uneori ne enerveaza de-a dreptul. Dar, cand plecam din fata ecranului, cand ne deconectam, atunci este momentul nostru offline, pentru ceea ce ne face placere. Poate mergem in parc, la o plimbare sau la mall, la un film, cu prietenii sau familia. Suntem mai relaxati, mai deschisi, mai receptivi”, adauga oficialul companiei.

Media outdoor si indoor este oarecum diferita de ceea ce se gaseste in alte parti ale peisajului digital. Pe web, cookie-urile permit interactiunea personalizata cu fiecare consumator. In offline este un public vast. Marketerii adopta o abordare mai larga, dar exista nuante care pot fi adaugate pentru a face mesajul de marketing cu mult mai impactant.

In cea mai mare parte a existentei sale, indoor advertising a fost strict un mediu bazat pe zona geografica - la urma urmei, a inceput cu un afis publicitar lipit pe usa de la intrare. Aparitia afisarii pe suporturi digitale a permis brandurilor sa schimbe mesajele si sa monetizeze mai bine comunicarea cu consumatorul final. In mod traditional, marketerii folosesc afisajul indoor in functie de locatie. Uneori, aceasta strategie necesita mult efort pentru a ajunge la o anumita categorie demografica.

Insa o alta abordare permite marketerilor sa indexeze toate aceasta diversitate de institutii media. „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice relevante, ceea ce se traduce prin accesul tintit la audienta ideala”, a mai spus Georgian Draghici.

Atunci cand exista date, informatie cuantificabila, decizia de a alege un canal de marketing sau altul este mult mai usor de luat pentru ca in acest fel se poate masura si ROI (Return Of Investment). Este un mod eficient de a monitoriza si atinge obiectivele unei campanii de marketing, ceea ce se traduce in final prin marcarea obiectivelor de business.

Pentru a stabili cel mai productiv loc de plasare a mesajului unei campanii, este suficient sa fie luate in calcul criterii precum profilul celor care frecventeaza zona in care se face expunerea mesajului. Este important pentru marketeri sa stie unde sa interactioneze cel mai bine cu consumatorii, cand sa le transmita mesajul potrivit.

„Inarmate” cu aceste informatii, brandurile pot crea campanii complete si complexe pe care sa le plaseze in cele mai bune locuri si momente.

„Oamenii au un tipar anume de traseu, in general. O parte dintre ei incep ziua prin a merge la banca. Apoi merg la mall, apoi merg la pranz, trec pe la magazin si apoi merg acasa. Daca se examineaza acest model, atunci sunt usor de recunoscut intr-un anume tip de client. Iar oportunitatea de a le aminti de o oferta poate exista pe tot parcursul zilei, in anumite locuri. Astfel noi credem ca este cel mai eficient mod de a inchide circuitul unei campanii de comunicare de marketing”, conchide Georgian Draghici.

Mai mult in OOH, Outdoor, Indoor

 


PUBLICITATE: