GSP a descarcat un nou plan digital
Luni, 22 Ianuarie 2007

GSP a descarcat un nou plan digital

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Gazeta Sporturilor a descarcat în media un nou plan digital. Pe lânga editia online a cotidianului de sport - gsp.ro (www.gsp.ro), cititorii gazetei au la dispozitie, din 12 ianuarie, inclusiv varianta PDF.

“Este o experienta si pentru noi”, a declarat, pentru AdPlayers, Augustin Roman, Director Executiv la Gazeta Sporturilor, întrebat cum vede evolutia numarului de cititori si de abonati al nou lansatei editii PDF. “Nu avem bugetate sume, am vrut sa oferim cititorilor aceasta posibilitate si iata ca am realizat acest lucru”, a mai spus executivul.

„Cei plecati în afara tarii si care duc dorul ziarelor românesti si-l pot alina rasfoind Gazeta pe calculator. Sau o pot printa si citi ca pe un ziar normal”, continua Roman.

Noua declinare în media a Gazetei Sporturilor poate fi cumparata si descarcata online, potrivit lui Augustin Roman, cu plata prin telefon, SMS sau card bancar (Gecad e-payment), iar costul variaza în functie de tara în care se afla clientul care plateste. Proiectul este desfasurat împreuna cu Rentabiliweb, companie specializata în solutii administrare si plati electronice pentru produse si  servicii.

Oficialul ziarului spune ca “un ziar costa 16 credite, iar, ca exemplu, în Romania, poti cumpara cu 3,57 $ (+TVA) în reteaua Orange, prin SMS, 110 credite. Exista însa mai multe variante. Pentru 350 de credite vei plati 10,71 USD + TVA în orice retea prin SMS. Cu plata prin card, cu 10 euro + TVA cumperi 800 de credite”, adauga directorul GSP.

Diferenta de pret dintre cele doua sisteme de plata, subliniaza responsabilul de business, este data de faptul ca “operatorii de telefonie solicita un procent mai mare din valoarea SMS-ului”. Numai în primele 3 zile, potrivit directorului executiv, cititorii au descarcat peste 100 de ziare.

Legat de un potential obiectiv de vânzare a publicitatii exclusiv în editia PDF, directorul spune ca GSP are în plan si acest lucru, si ca spera ca pâna la jumatatea anului sa poata oferi clientilor din publicitate inclusiv aceasta alternativa de comunicare a campaniilor.

Întrebat care este ponderea veniturilor din publicitate ale Gazetei Sporturilor - editia tiparita, versus cele din distributie (circulatie), Augustin Roman a declarat, pentru AdPlayers, ca publicitatea detine 55% din veniturile ziarului, lasând de înteles ca ponderea veniturilor din distributie este de 45%. Pentru 2006, Roman estimeaza la aproape 7 milioane de euro cifra de afaceri a companiei Convergent Media – editorul ziarului.

Potrivit reprezentantilor ziarului, Gazeta Sporturilor are, în medie pe zi, un numar de 83.761 exemplare vândute (BRAT, septembrie 2006) si o audienta de 856.000 cititori pe editie.

AdPlayersFile

Condusa de Catalin Tolontan (Director General), Convergent Media editeaza, în editie tiparita (print), titlurile: Gazeta Sporturilor, Campionii, Viola, Dinamo.

Portofoliul Online al editorului reuneste website-urile: www.gsp.ro, www.stelisti.ro, www.dinamovisti.ro, www.rapidisti.ro, www.violamania.ro, www.campionate.ro, www.autof1.ro, www. suporteri.ro, www.blogsport.ro, www.blogdeliceu.ro, www.tolo.ro, www.vochin.ro, www.echipafantastica.ro, www.gspTV.ro


PUBLICITATE: