GMP investeste in Rosia Montana
Vineri, 03 Noiembrie 2006

AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata „Copiii din Rosia”, anunta oficialii de comunicare ai agentiei. Campania se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web.

Investim in Romania

Campania reprezinta si momentul lansarii noului slogan Gabriel "Investim in Romania", care vorbeste despre promisiunea companiei de a sustine progresul si dezvoltarea economica, prin investitia intr-un proiect minier de anvergura.  

Agentia de comunicare on line este Webstyler, iar partea de media strategy & buying a fost asigurata de agentia Spoon Media. Potrivit agentiei, “Copiii din Rosia” este cea de-a cincea campanie dezvoltata in acest an de GMP pentru clientul Gabriel Rosia Montana.

Ideea

Ideea campaniei, spun autorii acesteia, a fost inspirata dintr-o recenta initiativa a Youth Action for Peace, prin care copiii din Rosia Montana si-au exprimat dorintele prin desene: sa aiba o scoala moderna, un muzeu, rauri cu pesti, un parc cu fantani arteziene, teren de sport sau slujbe pentru parintii lor.

„Lucram la un alt concept pentru noua campanie de comunicare, in momentul in care am vazut acele desene. Ne-au impresionat, fiindca visele copiilor din Rosia Montana nu seamana cu alte vise de copii”, sustine Mirela Angelescu, Client Service Director GMP. “Ei nu isi doresc jucarii sau vacante la mare, ci lucruri simple si mature totodata - sa aiba o scoala mai frumoasa sau parintii lor sa aiba un loc de munca”.

„Ni s-a parut firesc atunci sa vorbim despre asta, sa nu facem alte interpretari, ci sa le dam pur si simplu posibilitatea sa-si spuna povestea. Fiindca in acest caz, realitatea este mai puternica decat orice mesaj publicitar”, afirma sefa departamentului de   declara.

“Nu puteam prezenta problemele, fara sa vorbim si despre solutie. Visele copiilor din Rosia Montana pot fi materializate o data cu initierea proiectului Rosia Montana, fiindca o astfel de investitie va duce la o crestere economica si va oferi numeroase posibilitati familiilor din zona”, a afirmat  Johanna Fritz, Communication Coordinator Gabriel Rosia Montana.

Fritz mai promite ca „Proiectul va rezolva actualele probleme de mediu din Rosia Montana, va oferi locuri de munca, va crea un sat nou si modern, iar dezvoltarea lui se va face protejand valorile culturale, de la cladiri istorice si biserici, la marturii arheologice. Pe scurt, va implini multe din dorintele exprimate de copii in desenele lor”, conchide sefa de comunicare.

Filmarile au durat o zi si s-au desfasurat la Rosia Montana, in diferite locatii din zona. “Actorii” au lucrat pro bono, fiind copii ai familiilor din zona care au participat la proiectul Youth Action for Peace. Casa de productie este Tandem Film, regizor Serge Roman, producator Dan Taralunga.

Autorii

Echipa din partea agentiei implicata in acest proiect a fost formata din: Oliver Kapusta – Integrated Communication Director, Mirela Angelescu - Client Service Director, Andreea Boala – Senior Account Executive, Emilian Arsenoaiei - Creative Director (la realizarea campaniei), Corina Bacanu – Copywriter si Theodor Sandu - Art Director.

Echipa din partea clientului implicata in proiect a fost formata din Johanna Fritz – Communication Coordinator, Ioana Vaideanu – Events specialist.


PUBLICITATE: