„Ne asteptam ca 20% din cifra de afaceri pe 2011 sa fie generata de serviciile de crisis management”, a afirmat pentru AdPlayers Ioana Manoiu, Managing Partner al GMP PR, agentie care a lansat o divizie speciala pentru aceste servicii.
De curand, GMP PR si-a concentrat competentele de „crisis management” intr-un department dedicat, sub conducerea Anei Maria Constantinescu. Cu o experienta de 11 ani in comunicare si o certificare in cadrul Chartered Institute of Public Relations, Londra, Constantinescu preia si pozitia de Head of Crisis Division al agentiei.
Format din 3 experti in comunicare de criza, potrivit agentiei, departamentul coordonat de Ana-Maria Constantinescu, Business Development Director GMP PR va functiona 24/7 on call si se va comporta ca department suport pentru echipa de client service existenta.
„Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare spune Ana-Maria Constantinescu, Head of Crisis Division. “Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proportie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului”.
Departamentul de PR al GMP s-a infiintat in 2005 si s-a desprins ca agentie independenta in 2007, sub conducerea Ioanei Manoiu. In prezent cu o echipa agentiei alcatuita din 21 de consultanti in comunicare, GMP PR a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 1,3 Milioane EUR.
Mai mult in PR, AdPlayersREPORT