Credit: GMP Group
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”, motiveaza, ratiunea fuziunii, Bogdan Nitu, General Manager GMP+WEBSTYLER si fondatorul WEBSTYLER
adplayers. info
GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza. Numele noii agentii este GMP+WEBSTYLER si este condusa de Bogdan Nitu in calitate de General Manager, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei rezultate in urma fuziunii. Unirea celor doua agentii are la baza un nou produs si o noua filozofie prin care comunicarea brandurilor este abordata integrat.
„Cu adevarat importanta este consecinta unirii GMP cu WEBSTYLER, si anume produsul pe care il vom livra clientilor. Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”, a spus Bogdan Nitu, General Manager GMP+WEBSTYLER si fondatorul WEBSTYLER.
Actionarii noii agentii sunt Felix Tataru, Bogdan Nitu si Georgiana Cujba. Felix Tataru, fondatorul GMP Advertising, va continua sa fie implicat in proiectele strategice care presupun consultanta din functia de presedinte al GMP Group, din care fac parte si GMP PR, Point Public Affairs si Chapter 4 Romania.
„Experienta internationala de la IAA mi-a aratat ca in contextul in care totul in jur se transforma si business-urile de comunicare trebuie sa urmeze aceasta tendinta. Sir Martin Sorell a spus de curand ca industria comunicarii trebuie sa se schimbe radical, lateral. Nu exista inca modele internationale de succes, dar stim ca este nevoie sa ne reinventam, sa intinerim in mentalitate si comportament, sa fim mai agili, sa cautam mai mult sens in ce facem asa cum cauta oamenii carora ne adresam prin comunicarea brandurilor”, a spus Felix Tataru, presedintele GMP Group.
GMP si WEBSTYLER au o colaborare indelungata, iar in decursul ultimului an echipele celor doua agentii s-au mixat, creand o noua echipa, comuna, cu 70 de angajati.
„E o miscare indrazneata la care am lucrat mare parte din 2018, care te scoate din zona de confort pentru ca nu stii unde ajungi si nici nu ai promisiuni ferme pe durata procesului de unire. Insa, daca dorim un produs adaptat urmatorilor ani trebuie sa ne asumam asta, pentru ca niciodata confortul nu a mers mana in mana cu inovatia. Și asta e valabil pentru toti oamenii agentiei, motiv pentru care le multumesc colegilor care cred in viziunea noastra comuna si continua alaturi de noi, dar si celor noi care ni s-au alaturat in ultimele luni, dand credit visului nostru. Cred ca agentia viitorului trebuie sa traiasca intr-o versiune beta, usor adaptabila si gata sa integreze rapid noi expertize sau procese de lucru”, a explicat Bogdan Nitu.
Impreuna de cand se stiu
Avand un istoric de campanii de succes la care au lucrat impreuna, dintre care cea mai recenta este #TraiascaCapraVecinului, pentru PressOne, GMP si WEBSTYLER au semnat in ultimii ani campanii premiate in festivaluri internationale si locale precum Why Don’t You Come Over si Romanians Adopt Remanians pentru Gandul, rebrandingul Telekom – Experiente impreuna, Stadionul virtual pentru Federatia Romana de Fotbal, Mispelling on Sales pentru Domo, 1 iunie - Zi Libera pentru Itsy Bitsy, si constructii sustenabile de brand precum Timisoreana, Rompetrol, Telekom, Petrom - Tara lui Andrei, Itsy Bitsy.
Fondata in urma cu 20 de ani, GMP este singura agentie romaneasca detinatoare a doua trofee Agentia Independenta a Anului in Europa Centrala si de Est la Golden Drum. De-a lungul timpului a fost recunoscuta drept cea mai eficienta agentie independenta romaneasca in cadrul competitiei Effie Awards.
Bogdan Nitu a fondat WEBSTYLER in urma cu 18 ani. A ales comunicarea digitala inca de pe vremea cand clientii intrebau de ce au nevoie de un site, pentru ca era un domeniu unde inovatia putea deveni regula. Incepand din 2014, Bogdan sustine cursuri la modulul digital al Scolii IAA, iar intre 2016-2018 a fost membru in boardul IAA.
Mai mult in Business, Fuziuni si Achizitii, Parteneriate si Achizitii,