Sub titlul „Publicis si Interpublic – un cantec de lebada pentru Levy?”, materialul publicat pe blogul FT.com face referire la o posibila achizitie a grupului Interpublic de catre Publicis Groupe condus de Maurice Levy si aparitia unui nou al doilea gigant al publicitatii mondiale, insumand venituri totale de 15,1 Miliarde USD, situat in urma grupului WPP cu 16,1 Miliarde USD, dar devansand grupul Omnicom, cu afaceri de 13,9 miliarde USD. Din calculele Advertising Age, discutiile pe marginea subiectului a dus la un salt al actiunilor Interpublic la valori pe care grupul nu le-a mai avut din anul 2004.
Publicis Groupe, al treilea grup de comunicare din intreaga lume, are un portofoliu complet de servicii de marketing. Printre retelele majore ale gigantului francez se numara Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, MSLGroup, PHCG (Publicis Healthcare Communication Group). Acestora li se adauga grupul de media si servicii digitale Vivaki care include ZenithOptimedia, Starcom MediaVest, Digitas si Razorfish. Grupul este prezent in 104 tari si are pestre 56.000 de angajati.
Interpublic Group of Cos (IPG), grup de comunicare prezent in mai mult de 100 de tari ale lumii si are cu peste 42.800 de angajati, include printre altele retelele McCann Erickson, Lowe & Partners si Draftfcb, si a inregistrat la sfarsitul anului 2011 afaceri de 7 Miliarde de USD.
In Romania, Grupul Publicis opereaza prin agentii atat sub participare majoritara (Publicis Romania), cat si minoritara (Leo Burnett, Starcom MediaVest), sau franciza ( Saatchi & Saatchi, Zenith Media ). Activ la randul sau pe piata locala prin mai multe companii, Grupul Interpublic opereaza pe piata din Romania prin agentiile de publicitate McCann Erickson, Lowe & Partners, DRAFTFCB, dar si prin specialistii de media de la Universal McCann si Initiative.
Mai mult in Business