Noul sef de vanzari Profi a fost director de vanzari si director de marketing la Tesco Ungaria, devenind apoi director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrala. Cariera si-a continuat-o timp de mai multi ani in Regatul Unit, in calitate de Director comercial marketing la Costa Coffee, inainte de a deveni Director comercial la Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd
AdPlayers. Info
Reteaua romaneasca de magazine de retail alimentar Profi isi intareste echipa de management imbogatind-o cu specialisti ce vin cu o valoroasa experienta internationala in domeniu. Incepand din luna mai, acestei echipe i s-a alaturat Eric Tavoukdjian, in calitate de director comercial.
Absolvent al ISG Institut Supérieur de Gestion, Eric vine in Profi cu o foarte bogata experienta dobandita lucrand in mai multe tari, in mari retele de retail din Europa, noul director comercial Profi a fost, pe rand, director de vanzari si director de marketing la Tesco Ungaria, devenind apoi director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrala.
Cariera si-a continuat-o timp de mai multi ani in Regatul Unit, in calitate de Director comercial marketing la Costa Coffee, inainte de a deveni Director comercial la Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd, pozitie din care a decis apoi sa se alature echipei de top management Profi.
“Ma onoreaza si ma entuziasmeaza invitatia de a face parte din conducerea unei retele cu viziune si spirit antreprenorial, care evolueaza extrem de rapid,” declara Eric Tavoukdjian. “In cele cateva luni de cand m-am integrat aici, m-am convins ca Profi are un potential urias pe care imi propun sa il fructific impreuna cu noii mei colegi, in avantajul companiei, al furnizorilor ei si, nu in ultimul rand, in beneficiul clientilor nostri.”
Cu 28.000 de angajati in 1.657 de magazine proprii si Partener prezente in 807 localitati urbane si rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO si PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale retelei, desfac o gama de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienti care isi fac zilnic cumparaturile in aceste magazine.
Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din Romania. Cifra de afaceri a retelei, de 11,6 miliarde lei, plaseaza compania pe locul trei in retailul romanesc.
Mai mult in Business, Management, Retail,