vreaucreatie.ro
( adplayers, iulian toma ) Fondatorul The Ad Store si-a lansat magazin online de creatie „de urgenta”. Remus Frunza, managerul vreaucreatie.ro isi motiveaza lansarea departamentului de creatie rapida drept „cea mai potrivita solutie pentru clientii grabiti, dar in egala masura preocupati de calitatea actului de creatie”.
„Site-ul de creatie a fost gandit ca o solutia rapida si eficienta de a rezolva problemele de imagine pentru materiale de promovare ale unui client care foloseste internetul pentru alegerea furnizorilor de tipar si nu numai. Daca ai de facut un flyer, un material de prezentare sau orice alt suport rapid de comunicare, mai bine folosesti un serviciu specializat de creatie, in loc sa lucrezi materialele in dtp-ul tipografiilor. In acest fel, chiar si cele mai mici comenzi au un standard creativ ridicat, iar timpul de livrare este scurt”, a declarat pentru adplayers, Remus Frunza, fondatorul The AdStore si antreprenorul din spatele vreaucreatie.ro.
In conditiile in care investitiile in comunicare nu sunt tocmai in cele mai bune vremuri, obiectivul site-ului este unul cel putin ambitios. Managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca instrumentul, online are ca tinta o afacere cu sase cifre, in euro. „Ne propunem ca in primul an sa avem o cifra de afaceri de 200-300.000 de euro” a conchis antreprenorul.
Care ar fi motivul pentru care antreprenorul are incredere in succesul site-ului ? O comanda prin serviciul rapid vreaucreatie.ro poate dura maxim 3 zile cu tot cu modificari. Preturile pentru aceste servicii sunt in functie de timpul si de complexitatea proiectului, dar cu siguranta este unul cu mult mai mic decat al unei agentii de publicitate care trebuie sa aloce resurse suplimentare pentru intregul cont de strategie si creatie al unui client” , explica Frunza.
Mai mult in Business
Mai mult despre The AdStore