Fondatorii Jam Session Agency le coopteaza in actionariat si management pe Alexandra Vestineanu (foto stanga) si Ioana Cadir (foto dreapta), Co-Managing Partners
Irina Pencea, in calitate de Co-fondator si CEO, isi va pastra atributiile de business development, in timp ce Valentin Suciu, Co-fondator si Partner, impreuna cu Andreea Ghenoiu, Creative Partner, vor superviza in continuare intreaga activitate de creatie a agentiei
AdPlayers. info
• Dupa ce au condus in ultimii ani cate un unit integrat in cadrul agentiei, Alexandra Vestineanu si Ioana Cadir vor completa echipa de management in rolul de Co-Managing Partners
• Irina Pencea, in calitate de Co-fondator si CEO, isi va pastra atributiile de business development, in timp ce Valentin Suciu, Co-fondator si Partner, impreuna cu Andreea Ghenoiu, Creative Partner, vor superviza in continuare intreaga activitate de creatie a agentiei
Jam Session Agency continua planul de cooptare a oamenilor-cheie din echipa in actionariat si management prin numirea a doi Co-Managing Partners: Alexandra Vestineanu si Ioana Cadir, care anterior ocupasera rolurile de Business Unit Leader.
„Avem credinta ca acest business este unul eminamente colaborativ, care poate aduce valoare numai prin mixul de talente care stau la aceeasi masa, si ca modul in care motivam si echilibram aceste talente diverse ne face sa fim printre cele mai dezirabile agentii de comunicare pentru brandurile curajoase. Tocmai de aceea, am initiat anul trecut planul de cooptare in actionariat si management a oamenilor-cheie care au demonstrat de-a lungul timpului ca au competentele si talentul de lideri pentru a pune in practica viziunea noastra” a spus Irina Pencea, CEO Jam Session Agency.
,,Dupa cooptarea Andreei Ghenoiu in calitate de Creative Partner, la finalul anului trecut, acum este momentul cooptarii Alexandrei Vestineanu si Ioanei Cadir, ambele conducand pana acum ca Business Unit Leader echipe integrate care functioneaza autonom in cadrul agentiei. Echipa completa de management va aduce astfel cele mai bune practici din fiecare competenta-cheie si va conduce echipa versatila de peste 60 de oameni din Jam Session Agency” a adaugat Pencea.
Cu o experienta de aproape 15 ani in comunicare, Alexandra Vestineanu si-a inceput cariera in cadrul agentiei Leo Burnett, alaturandu-se cu 5 ani in urma echipei care a fondat Jazz Communication, precursoarea Jam Session Agency. Alexandra are o experienta solida in comunicare de brand si management de cont, coordonand de-a lungul anilor proiecte pentru clienti precum eMAG, Tazz, P&G, Carrefour, Provident, OMV Petrom, Bergenbier, alaturi de care a castigat premii la Internetics, Effie, Romanian PR Award si altele.
Ioana Cadir vine din acelasi domeniu de experienta si competente. Timp de 17 ani, ea a lucrat pentru clienti precum Telekom, Enel, OMV- Petrom, PepsiCo, Nestle, Unilever in grupuri de comunicare precum Publicis, McCann Erickson Romania, Graffiti BBDO, Propaganda sau GMP Advertising. In ultimii 3 ani de cand este parte din echipa agentiei, Ioana a demonstrat competenta de brand building pentru clientii agentiei, un rol-cheie avandu-l pentru ING Romania, alaturi de care a castigat mai multe premii Gold si Silver la Effie Romania 2021, precum si la alte festivaluri.
„Le sunt recunoscatoare colegilor mei pentru increderea pe care mi-au aratat-o. In ultimii 5 ani am descoperit cat de mult conteaza sa ai in jurul tau o echipa cu care te completezi, care are aceleasi standarde si ambitii si, mai ales, care are perseverenta de a merge mai departe indiferent cat de mare este efortul necesar. Impactul se vede in brandurile si business-urile clientilor nostri, si asta ne da energia si increderea sa mergem si mai departe pe drumul pe care am pornit ”, a spus Alexandra Vestineanu.
„Am primit aceasta decizie cu multa bucurie si recunostinta”, adauga si Ioana Cadir. „Pentru ca in ultimii 3 ani am vazut cat de multa valoare se creeaza atunci cand stii sa scoti ce este mai bun din oameni, mai ales atunci cand fiecare are ceva diferit de pus pe masa. Jam Session este aceasta colectie de oameni cu talente versatile in care se potenteaza autonomia si curajul. Partenerii cu care lucram simt asta si ne aleg tocmai pentru ca suntem autentici, suntem in permanenta cautare a celor mai bune solutii, suntem versatili si foarte pasionati de ce facem. Suntem astfel un partener pentru branduri curajoase care cauta sa redefineasca status quo-ul din categoriile lor si suntem o agentie pentru oamenii cu talent, ambitie si pasiune pentru ce fac.”
Jam Session Agency a castigat primul titlu de Agentia Anului la Internetics 2021. Echipa de parteneri ai agentiei a reusit sa aduca primul aur la Cannes Lions pentru o agentie independenta din Romania (Jazz Communication), un alt Silver Lion in anii urmatori si noua intrari pe shortlisturi, precum si alte zeci de premii la festivaluri locale si internationale: D&AD, SABRE, Golden Hammer, Effie (Grand Effie si alte zeci de Gold, Silver si Bronze), Internetics, Webstock si numeroase distinctii Romanian PR Award.
Mai mult in Business, Management