In timp ce majoritatea oamenilor din publicitate asteapta sarbatorile, echipa agentiei Punct Advertising a trimis si a primit felicitari pe fondul unor clipe mai putin fericite.
Anca Mihaescu, fondatoarea si managerul agentiei de publicitate a trecut printr-o interventie medicala de urgenta, care s-a care a avut loc in aceste zile la o clinica medicala din Elvetia.
La capatul operatiei de urgenta desfasurate de-a lungul mai multor ore, Anca Mihaescu a trecut cu succes interventia medicala. Chiar daca nu a putut fi contactata telefonic datorita interventiei medicale si starii post-operatorii, fondatoarea Punct Advertising a vorbit in exclusivitate cu AdPlayers, prin sms, ca a trecut cu succes interventia chirurgicala, si ca medicii sunt optimisti in privinta evolutiei pozitive a starii sale de sanatate.
„Evident ca orice interventie chirurgicala de urgenta ramane o urgenta, si ca felicitarile de sarbatori si unele socoteli de sfarsit de an le-am lasat vineri (n.r. 11 decembrie) in grija colegilor mei, in care am toata increderea si carora le multumesc pentru modul in care au reactionat cand au primit vestea operatiei in strainatate” a afirmat Anca Mihaescu pentru AdPlayers. " Alaturi de Ghica Popa (n.r. Creative Director) si Alina Floroian, (n.r. Client Service Director), toti oamenii din jur si colegii mi-au fost alaturi in aceste zile. Le multumesc tuturor celor care m-au incurajat, si le doresc din tot sufletul Sarbatori Fericite! Ii asigur ca in cel mai scurt timp posibil voi fi alaturi de ei”.
Optimisti in privinta recuperarii starii de sanatate a pacientei, medicii de la clinica din Elvetia si-au exprimat speranta ca printre sedintele de chimioterapie care vor incepe in luna ianuarie, Anca Mihaescu va putea sa revina treptat in activitatea agentiei de publicitate. Cel putin in perioada imediat urmatoare, sefa Punct Advertising va ramane totusi sub asistenta medicala, urmata de o perioada de recuperare.Desi manager al unei agentii castigatorare a mai multor premii de eficienta in publicitate, Anca Mihaescu este una dintre cele mai modeste aparitii publice din industria de marketing si comunicare romaneasca. Lipsa unei fotografii recente ne-a facut sa ilustram stirea cu o captura dintr-o campanie de comunicare Unilever, premiata de Effie Awards - Dero "Cei mai frumosi ani".