Credit: Fashion House / Stefanini Infinit (Infinit Agency)
Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
AdPlayers. info
Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Fiind un real succes, potrivit reprezentantilor de comunicare, vestile bune n-au ezitat sa apara, atat prin rapoartele lunare de social media, dar si prin extinderea afacerii Fashion House Group. Din luna iunie 2021, un al doilea centru va fi inaugurat langa Cernica, sub denumirea de Fashion House Pallady, iar agentia care se va ocupa de serviciile digitale va fi, in continuare, Stefanini Infinit.
“Un operator de dimensiunea si seriozitatea Fashion House are nevoie de agentii ca Stefanini Infinit, care au un picior in zona de advertising, strategie, creatie dar si – de exemplu in cazul lor - suportul grupului Stefanini in zona de tehnologie. Ca responsabili de marketing in retail fashion, mai ales in aceste vremuri atipice, ne confruntam cu provocari nemaiintalnite pana acum si vedem ca exista o si mai mare nevoie de agilitate ca sa “deschidem drumul” in multe situatii, sa ne adaptam strategia real-time, sa lucram din ce in ce mai mult cu date si cu unelte digitale.” spune Mia Deaconu – Marketing Manager Fashion House Outlet Centers.
,,Bineinteles, suntem atenti la dorintele consumatorilor ca de fiecare data, si tocmai din aceste motive ne indreptam si mai mult catre partenerii nostri, agentiile cu care lucram, si ne bazam pe sprijinul lor. Multumim Stefanini Infinit pentru sprijin si pentru rezultatele obtinute impreuna. Sectorul de outlet in care operam are rezultate peste asteptari in aceasta perioada incerta.” a adaugat oficialul de marketing Fashion House.
„Retail-ul (si tot ceea ce inseamna acesta) este una din directiile strategice foarte importante ale grupului nostru. Focusul catre unirea lumii fizice a „magazinului” cu lumea digitala a brandului a fost unul foarte important pentru Stefanini Infinit ( Infinit Agency) inca din 2007-2008” adauga Alex Cernatescu – CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy – Stefanini Infinit.
,,In 2021 mai mult ca niciodata avem un set impresionant de tool-uri si metodologii focusate pe retail care imbina creativitatea, strategia, digitalul cu zona de „data analytics” si „data science” pana la „community management” si social media, iar acest lucru ne permite sa servim si sa ajutam business-uri ca Fashion House, atat cu brand management-ul day-to-day, promotii, loyalty etc. dar si cu transformarea digitala constanta, atat de necesara brandurilor si companiilor, mai ales in retail, in ziua de azi” a mai spus Cernatescu.
Campaniile principale din social media sunt Salemania, Shoes Mania, 50% OFF si Super Outlet Shopping Day, Maxi Weekend care asigura rezultate bune de vanzari chiriasilor centrului si satisfactia celor care viziteaza Fashion House. Clientii asteapta de fiecare data cu entuziasm evenimentul erou cu reduceri de pana la -90%, ceea ce in online genereaza un reach organic si un numar de fani care este constant in crestere.
Potrivit agentiei, audienta Fashion House este preponderent formata din femei, cele mai multe dintre ele avand intre 25 si 35 de ani, reprezentand un procent de 70%, iar 30% sunt barbati. Astfel, continutul este personalizat, incat sa fie de interes pentru ambele categorii.
In noiembrie 2020, Fashion House a dat startul implementarii fazei 3 din planul de dezvoltare, asta insemnand ca noi branduri s-au alaturat grupului Fashion House, printre care Decimas, Union Brands, Smyk, Numero Uno, iar Diesel si Guess si-au extins spatiile comerciale. In acest moment, comunicarea face referire la peste 60 de branduri, anul acesta alaturandu-se marci precum United Colors of Beneton. Calvin Klein si Tommy Hilfiger.
,,Chiar daca anul 2020 a fost unul plin de provocari, odata cu redeschiderea de la mijlocului lunii iunie, pagina de Facebook Fashion House a inceput sa genereze un reach organic din ce in ce mai mare, simultan cu un engagement mai ridicat, comparativ cu aceeasi perioada din 2019.” au conchis reprezentantii agentiei Stefanini Infinit.
Mai mult in Business, Digital, Licitatii, Campanii