( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a semnat o noua campanie de comunicare pentru serviciul ClickNet Express de la Romtelecom. “Viteza, actiune, tehnologie, viitor, spun reprezentantii agentiei ca sunt elementele care definesc noul spot „Explosion”, realizat in cadrul campaniei de comunicare „Internet cu viteza viitorului”.
Campania anunta noua oferta de Internet bazat pe tehnologia ADSL, ClickNet Express, valabila pana la 30 iunie 2006, care consta in reducere de 50% la abonamentul lunar, modem si instalare gratuite.
Noua campania de comunicare ClickNet Express semnata de agentia condusa de Mihail Vartosu si Laura Tampa, cuprinde TV, presa, OOH, Internet si POSM, se adreseaza navigatorilor de Internet Romtelecom, dinamici, curiosi, interesati de servicii de Internet de calitate si care folosesc intensiv serviciul pentru a descarca filme, muzica, soft-uri si pentru a juca on-line jocuri. Componenta de media este derulata de MediaCom - agentia de media, condusa de Mihai (Miki) Vartosu Junior.
Paul Renaud, Romtelecom: “cea mai buna tehnologie, energie si dynamism”
„Campania „Explosion” are aceleasi caracteristici ca si produsul pe care il promoveaza: cea mai buna tehnologie, energie si dynamism”, sustine Paul Renaud (foto), Director Marketing Romtelecom. “Speram ca atat spotul cat si produsul vor oferi o experienta deosebita clientilor, asa cum cred ca am reusit deja sa facem in ultimul an, cu tot ceea ce este legat de ClickNet”, adauga Renaud.
„Atunci cand ai acces la viitor, poti sa schimbi prezentul. Iar acum iti sta in putere”. Acesta este conceptul creativ care a stat la baza spotului „Explosion”, afirma autorii sai. Ei spun ca acesta “a urmarit imbinarea celor patru elemente: viteza, actiune, tehnologie, viitor, pentru a pune mai bine in evidenta caracteristicile serviciului de Internet ClickNet Express”.
Cristiana Spataru, Grey : "Sa consolideze teritoriul ClickNet Express"
„Ne-am dorit un nou spot care sa consolideze teritoriul ClickNet Express, un serviciu atat de avansat incat iti permite sa experimentezi viitorul, in contextul platformei de inovatie a brandului ClickNet”, declara Cristiana Spataru (foto), Client Services Director, Grey Worldwide Romania despre strategia acestei campanii. “Pornind de la premisa ca viteza este asociata cu inovatia, am reusit sa combinam atat beneficiul functional al serviciului (viteza), cat si pe cel emotional - ClickNet aduce inovatia in viata clientilor sai, permitandu-le sa se diferentieze.”, adauga oficialul agentiei de publicitate
Pentru realizarea spotului, sustin oficialii agentiei, echipele Romtelecom si Grey Worldwide Romania au apelat din nou la talentul regizorului Mick Davis. De data aceasta, colaborarea cu Mick Davis s-a realizat pe mai multe planuri, spune agentia, regizorul fiind si cel care a recomandat-o pe Beatrice Chirita, pentru rolul principal. Potrivit Grey Worldwide, Mick Davis a avut o contributie insemnata si in alegerea muzicii si a versurilor, pe care le interpreteaza el insusi, muzica fiind o alta pasiune a recunoscutului regizor englez.
Sorin Predescu, Creative Director/ Copywriter Grey Worldwide Romania afirma ca „Filmarile pentru spotul „Explosion” s-au derulat in mai multe locatii, pe acoperisurile din zona centrala a Bucurestiului, pe parcursul mai multor nopti, implicand cascadorii si efecte speciale”.
“Explozia din platou a fost un moment cu adevarat special”, este de parere predescu, “fiind o detonare controlata in 2 trepte, in prima spargandu-se doar geamul, iar la cateva sutimi de secunda explozia principala care a aruncat totul in aer”, detaliaza el.
Sorin Predescu, Grey “Nu are de-a face cu nimic din ce exista pe piata la ora actuala”
Directorul de creatie al agentiei sutine ca “acest spot va avea cu siguranta puterea de a trezi atentia consumatorilor de Internet si nu numai, deoarece executia spectaculoasa reuseste sa impresioneze, cu atat mai mult cu cat nu are de-a face cu nimic din ce exista pe piata la ora actuala”, adauga Sorin Predescu.
Spotul se bucura si de un casting remarcabil, actrita din rolul principal fiind Beatrice Chirita care in numai trei ani a realizat numeroase campanii publicitare in Europa, America de Sud si Asia. Muzica este compusa de Eduard Carcota, iar versurile sunt interpretate de Mick Davis
Echipele
Din partea ROMTELECOM participa la realizarea campaniei Paul Renaud - Marketing General Manager, Cristina Costachescu - Manager Brand Marketing si Cristina Chiorean - Marketing & Communication Coordinator.
De la agentie, echipa care a realizat spotul ClickNet Express este formata din Sorin Predescu - Creative Director/Copywriter Grey Worldwide Romania, Cosmin Nicolae – Copywriter Grey Worldwide Romania, Alexandru Done - Art Director Grey Worldwide Romania, Cristiana Spataru - Client Services Director, Grey Worldwide Romania, Crina Chiru - Account Manager, Grey Worldwide Romania.
Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro
.
.
.
.
.
.
AdFile Info:
Nume lucrare: Explosion
Agentie: Grey Worldwide Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: ROMTELECOM
Brand: ClickNet Express
Produs/categorie: Internet
Brand Manager: Cristina Costachescu
Marketing Manager / Director: Paul Renaud
Nume Campanie: Viteza viitorului
Data primei difuzari/aparitii: 25.04.2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: TV, presa, outdoor, internet, radio
Durata (TV): 40 sec
Slogan: Innovate your life
Account Manager: Crina Chiru
Client Service Director: Cristiana Spataru
Creative Director: Sorin Predescu
Art Director: Alexandru Done
Copywriter: Sorin Predescu/Cosmin Nicolae
Regizor: Mick Davis
Producator: Gabriel Popescu
Casa productie A/V: Silver Bullet
Editor Imagine (TV) / Dan Neda
Companie editare Imagine: Silver Bullet
Post Productie A/V: Silver Bullet
Ilustratie (Print, altele): Alexandru Done
Foto: Nicolae Cosniceru
Voce: Cristian Ionita
Actori/ Personaje: Beatrice Chirita
Casting: Sil
Muzica: Eduard Carcota
Efecte Speciale: Studio 6
Director Strategie: Traian Nuta
Agentie Media: MediaCom