Exclusiv: Fost CEO in OOH, Bogdan Vasile reintra in DM pe 25 Milioane de clienti cu Reader’s Digest.
Vineri, 11 Aprilie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Fost CEO in OOH, Bogdan Vasile reintra in business pe piata DM. Ex CEO al Euromedia, Vasile a fost recrutat de catre Tarsago Media Group o companie de marketing direct, publisher si servicii de maketing care a cumparat in ultimii 2 ani licentele de a vinde produsele Reader’s Digest. Contactat de catre adplayers, Vasile a confirmat numirea sa in mandatul de Transformation Manager al Tarsago, pe pietele pe care activeaza.

„Am plecat din OOH cu gandul clar de a ma intoarce in comunicarea directa si digitala. A fost o decizie buna si ocazia a venit mult mai curand decat m-am asteptat prin aparitia acestei provocari de a transforma o companie de comunicare directa intr-una moderna, dinamica si plurivalenta. Provocarea este cu atat mai mare cu cat este intr-o alta tara, o alta piata si o alta cultura de business”

Activa pe 5 piete europene, Tarsago Media Group este un expert in Marketing Direct si vanzare la distanta cu o baza de date de peste 25 de milioane de clienti in marketing direct. Compania opereaza in cinci tari: Polonia, Romania, Ungaria, Cehia si Slovacia.

 „Am fost recrutat de catre Tarsago Media Group o companie de marketing direct, publisher si servicii de maketing. Tarsago este o companie privata din Polonia care a cumparat in ultimii 2 ani licentele de a vinde produsele Reader’s Digest din Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria si Romania” a declarat Bogdan Vasile pentru adplayers.

Conform managerului, numai pe piata romaneasca Tarsago detine o baza de date de peste 7 milioane clienti adresabili prin posta, peste 500,000 clienti adresabili prin email si peste 1 milion adresabili prin campanii de telemarketing. Compania locala Tarsago Romania S.R.L. este detinatoarea licentei exclusive pentru a vinde produse Reader’s Digest pe piata romaneasca, unde are o expertiza de 10 ani in campanii de Marketing Direct, utilizand canalele de direct mail (posta), digital (email), telemarketing, sms.

 „Eu voi conduce Tarsago Ungaria din postura de Transformation Manager. Pe langa responsabilitatile generale de management si atingere de targeturi financiare, rolul meu este de a transforma compania, impreuna cu colegii din managementul celelaltor tari, intr-una orientata mai mult pe servicii de comunicare directa B2B catre piata de advertising, direct si digital marketing”.

Potrivit lui Bogdan Vasile, Tarsago vine cu solutii integrate de comunicare pe email si direct marketing marketing avand mostenirea state of the art ale Reader’s Digest in ceea ce priveste bazele de date, comunicarea directa, ratele raspuns si conversie ridicate. „Avem ca obiectiv dezvoltarea de produse media si e-commerce proprii noi care sa genereze linii noi de venit si baze de date aditionale pe care sa le marketam catre clientii interesati de aceste avantaje pe care le oferim”, adauga managerul roman.

„Am un proiect pe un an in Ungaria cu obiective clare. Raman conectat in tara cu industria de media pentru ca voi continua sa reprezint Euromedia in consiliul director la BRAT. Voi lucra alternativ in birourile Tarsago din Ungaria dar si din Romania. Mi-am dorit foarte tare sa revin in comunicare directa si sper sa inchei cu success provocarea aceasta. Un an trece repede si sper sa gasesc ulterior un alt business de transformat in aria mea de specialitate in Romania. Daca nu, voi crea eu unul.”, a conchis Bogdan Vasile.


PUBLICITATE: