Eveniment de 300-400 Mii EUR. Certificat Kotler de la Philip Kotler, personal. Marketing 3.0.
Miercuri, 28 Martie 2012

Certificat Kotler de la Kotler. La Marketing 3.0 

(Adplayers, Iulian Toma) Desi este singurul organizat in Europa de Est de reputatul om de marketing in 2012, programul de training
Marketing 3.0
certificat de Philip Kotler nu asteapta mai mult de 700 participanti, antreprenori, manageri, specialisti de marketing si parteneri, estimeaza oficialii evenimentului organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations, Choice Management & Consulting si V+O Communication.

Marketing 3.0,
 primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, este adresat oamenilor de afaceri, managerilor si profesionistilor in marketing si comunicare din toate industriile, se va desfasura in Bucuresti, in data de 1 Iunie 2012. Locul desfasurarii, Ateneul Roman, a fost ales dealtfel si pentru capacitatea de a gazdui in jur de 790 de persoane, insa obiectivele de business ale organizatorilor nu pun accent pe numarul participantilor ci pe calitatea si experienta intalnirii cu una dintre personalitatile emblematice ale marketingului.

“Toata experienta este si trebuie sa fie sub semnul intalnirii unice cu profesorul Kotler”, spune Loredana Visa, managing Director la V + O Communication, unul din partenerii organizatori ai avenimentului Marketing 3.0. “L-am vazut pe profesorul Kotler in cadrul unui training, l-am ascultat si am plecat de acolo cu cel putin o idee pe care am implementat-o in businessul pe care il reprezint. Ar trebui sa fie o experienta memorabila pentru fiecare participant”, puncteaza Visa.

Eveniment de business de 300.000-400.000 de euro
Cum participantii la eveniment vor scoate din buzunar 600 de euro (540 in perioada promotionala recent incheiata), uin calcul simplu ne arata ca evenimentul poate fi estimat la un business de 300.000-400.000 de euro.

Pe langa unicitatea intalnirii si trainingul certificat de specialist organizatorii spun ca doritorii vor mai avea si alte motive pentru a veni la Marketing 3.0. , intalnirea de business unde profesorul Philip Kotler va discuta despre importanta marketingului in perioada post-recesiune si metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al “generatiei G”, dependenta de tehnologie.

Parteneriatele cu Ziarul Financiar si Business Magazin in urma carora participantii vor pleca acasa si cu cate un abanament la publicatiile de business sunt asteptate sa stimuleze dorinta oamenilor de marketing de a veni pe 1 iunie la Ateneul Roman

Piata. 5.000 - 10.000 de oameni de marketing.
Pe langa fiecare om de business interesat de fenomentul marketingului de astazi, responsabilii de marketing sunt primii asteptati la intalnirea cu Kotler. Anca Podoleanu, manager fondator la Choice Management & Consulting, firma de consultanta in management, specializata in dezvoltarea organizationala, este de parere ca in Romania lucreaza in companii cu activitate relevanta undeva intre 5.000 si 10.000 de specialisti in marketing.

Potrivit consultantului de business, daca intr-o companie multinationala numarul specialistilor de marketing se ridica la nivelul zecilor, un domeniu de activitate cum este cel al bunurilor de larg consum ar putea sa se numere lejer peste 1000 de oameni.

Sesiunea de training certificat Marketing 3.0 se va desfasura pana in jurul orelor 15.00 si va fi urmata de o cina la nivel inalt unde aproximativ 100 de doritori pot sta de vorba “face to face” cu Philip Kotler. La o extra taxa de 1.000 euro, timp de 3 ore, Philip Kotler va putea schimba impresii cu fiecare dintre cei cu care reputatul profesor de marketing isi va incheia seara.

Mai mult in
Business


PUBLICITATE: