(Adplayers, Iulian Toma) Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari al celor doua comapnii de publicitate outdoor membre Epamedia.
Dedicat organizatorilor de evenimente si clientilor de mica publicitate, Buss Shelter 4 more este o fata publicitara de statie impartita in patru spatii separate de promovare, si a fost pregatita special expozitiilor, concertelor, teatrelor, filmelor, evenimentelor sportive dar si clientilor de mica publicitate. Prima campanie “Bus-shelter 4MORE” (foto), lansata in luna iulie 2012, promoveaza un concert al trupei Voltaj si un concert sustinut de orchestra austriaca Johann Strauss.
„Consideram ca acesta este un mijloc de comunicare foarte potrivit pentru promovarea evenimentelor socio-culturale din oras, pe care Euromedia si Beta Cons le sustine, prin programe dedicate” a mai spus Horatiu Garbea.
„Dorinta noastra este de a oferi un mediu mai potrivit si accesibil pentru promovarea evenimentelor sau a micilor business-uri. Prin acest produs ne propunem sa asiguram o expunere controlata si eficienta a mesajelor, la preturi avantajoase, clientii beneficiind astfel de monitorizarea locatiilor si de expunerea organizata a mesajelor, in locatii atent selectate, cu acoperire la nivelul intregului oras”.
2012. La fel ca 2011.
Potrivit oficialului de vanzari, cele doua companii estimeaza pentru 2012 un volum de vanzari situat la un nivel aproximativ cu cel al bugetului realizat anul trecut.
„La nivel de piata, este greu de estimat evolutia primului semestru din 2012 versus aceeasi perioada din 2011, in conditiile in care nu exista rezultate oficiale sau de monitorizare”, a adaugat Garbea referitor la evolutia vanzarilor de publicitate outdoor pe prima parte a anului. „De aceea, apreciem succesul istoric notabil obtinut prin coagularea energiilor industriei de outdoor care au condus la lansarea, in Iunie 2012, a proiectului de monitorizare a investitiilor in outdoor din cadrul BRAT”.
Amplasate in zone intens circulate, statiile RATB reprezinta un canal de comunicare accesibil si eficient, fiind vazute zilnic de persoanele care calatoresc cu mijloacele de transport in comun, dar si de catre cei aflati in traficul pietonal. Clientii pot alege unul sau mai multe sloturi din cele patru prezente pe o fata de statie, in vederea promovarii evenimentelor organizate pe tot parcursul anului. Locatiile alese pentru aceasta retea acopera atat centrul, cat si marile aglomerari urbane din zonele 2 si 3 (cartiere si cai de acces in/iesire din Bucuresti).