( AdPlayers, Iulian Toma )
Dupa un parteneriat pe evenimentele organizate incepand din 2002, Euroexpo a decis sa-si ia evenimente estimate de AdPlayers la 1 Milion EUR pe an, si sa plece in alte locatii. Oficialii Euroexpo nu au putut fi contactati pentru a confirma informatia.
Euroexpo are in portofoliul din acest an 10 expozitii pe diverse domenii de activitate, si tinte de la publicul larg pana la cel de business. Din informatiile AdPlayers, motivele desparitirii sunt legate de conditiile si serviciile de inchiriere ale pavilioanelor.
Potrivit unor surse apropiate participantilor la targuri, Romexpo scoatea din parteneriatul cu Euroexpo mai mult de jumatate din banii evenimentelor. Printre expozitiile organizate in trecut la Romexpo se numara Print & Sign, Gifts Show, Cleaning Show, Kidex (in prezent Baby Boom), Wellness Show.
Potrivit informatiilor AdPlayers, printre locatiile vizate de companie pentru evenimentele din acest an se numara Romaero Baneasa – pentru Print & Sign, Gifts Show, Cleaning Show, Baby Boom si Salonul International de Mobila; Palatul Parlamentului pentru Wellness Show, Marriott si alte locatii din tara pentru evenimentele aflate in pregatire.