Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024

 

Steve Gardiner si Ana-Maria Gardiner, fondatorii Lighthouse PR

,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.

AdPlayers. info

Eurocom Worldwide, reteaua globala de PR, isi consolideaza reprezentarea in Europa Centrala si de Est prin desemnarea companiei Lighthouse PR, cu sediul in Bucuresti, pentru a acoperi piata din Romania si Republica Moldova.

Fondata de Ana Maria si Steve Gardiner, Lighthouse PR este o companie de comunicare si relatii publice, care aduce o bogata expertiza globala cu o echipa de specialisti seniori in comunicare care au experienta in functii de conducere la nivel executiv in marile corporatii. Lighthouse PR se concentreaza pe comunicare B2B si comunicare corporate, cu accent deosebit pe companiile internationale de tehnologie, precum si pe sectoare precum energie, finante, farmaceutic, retail si FMCG, productie industriala, imobiliare si constructii.

In plus, Lighthouse PR este membru exclusiv in Romania si Republica Moldova in cadrul Crisis Communication Network Europe (CCNE), un grup de companii specializate in consultanta de criza dedicate pietelor europene. Agentia a obtinut certificarea ISO 27001 pentru securitatea informatiilor, dupa ce a obtinut in 2023 certificarea ISO 9001 pentru sistemul de management al calitatii.

„Strategia Lighthouse PR a fost conceputa inca de la inceput pentru a dezvolta parteneriate puternice, pe termen lung, atat cu clientii nostri, pe care ii sustinem 24/7/365 cu cea mai buna consultanta de comunicare pe care o poate oferi Romania, cat si cu alti parteneri cu care impartasim o viziune bazata pe incredere, expertiza si colaborare. Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.

Eurocom Worldwide este una dintre cele mai mari retele independente de PR si de comunicare de marketing, care se concentreaza in special asupra sectoarelor tehnologice, industriale si comerciale cheie. Infiintata in 2002, aceasta cuprinde in prezent 31 de agentii membre in 54 de birouri care acopera peste 90 de tari de pe cinci continente. Eurocom Worldwide are o prezenta puternica in Europa Centrala si de Est, acoperind mai mult de 20 de tari din regiune.

„Lighthouse PR combina perfect criteriile pe care le cautam atunci cand desemnam o noua agentie membra a retelei noastre globale de PR", spune Isabel Radwan, director de retea al Eurocom Worldwide.

„Este o agentie independenta de PR si comunicare de marketing, cu un accent clar pe sectoarele B2B si tehnologie in doua tari pe care nu le-am acoperit inca cu un membru cu drepturi depline. Au o abordare internationala foarte ambitioasa, cu o echipa de experti seniori in comunicare cu expertiza globala si - ceea ce este cel mai important pentru noi - aspiratie pentru calitate, creativitate si continuitate, ceea ce face diferenta pentru orice client sau partener din lume."

Partenerii

Lighthouse PR este o companie romaneasca de comunicare strategica de business specializata in comunicare corporate, comunicare B2B si B2C, managementul reputatiei, managementul si pregatirea pentru situatii de criza, employer branding, comunicare digitala si social media si training. Compania activeaza in finante, tehnologie, energie, farma, retail & FMCG, industrie/productie, imobiliare, constructii si servicii.

Lighthouse PR este singurul reprezentant pentru Romania si Republica Moldova in cadrul Crisis Communication Network Europe (CCNE), un grup de 13 agentii de PR din Europa specializate in comunicarea, prevenirea si gestionarea crizelor pentru companii. In 2024, compania s-a alaturat Eurocom Worldwide, o retea globala de companii specializate in comunicare B2B si tehnologie, pentru care este, de asemenea, singurul reprezentant pentru Romania si Republica Moldova. Compania detine certificarea ISO 9001 pentru managementul calitatii si ISO 27001 pentru securitatea informatiilor. Mai multe informatii pe www.lighthousepr.ro   

Eurocom Worldwide a fost infiintata in 2002 si este in prezent una dintre cele mai importante retele globale de agentii independente de relatii publice si comunicare de marketing. Agentiile membre sunt specializate in comunicare B2B, cu un accent unic pe sectoarele cheie din domeniul tehnologiei, industriei si comertului. Eurocom Worldwide are 31 de agentii membre care cuprind peste 800 de specialisti in comunicare in 54 de capitale nationale si centre comerciale din intreaga lume. Domeniul de activitate depaseste peste 1.200 de intreprinderi si organizatii client din 91 de tari de pe cinci continente. Mai multe informatii, pe www.eurocompr.com.

Mai mult in Business, Parteneriate, PR


PUBLICITATE: