(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Epson expune, in cadrul celei de-a sasea editii a targului de productie publicitara Advertising Show, cele mai noi tehnologii de imprimare, precum si ultimele sale aparitii din domeniul imprimarii profesionale. Evenimentul are loc in perioada 17-20 septembrie 2008, in cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO.
Conform oficialilor de comunicare ai companiei, echipamentul vedeta din seria imprimantelor de mari dimensiuni este modelul Epson Stylus Pro GS6000, model care va fi prezentat in premiera publicului din Romania la Advertising Show. Aceasta urmeaza sa fie expus si in cadrul celui mai important eveniment din domeniul foto si al imaginii la nivel international, Photokina 2008.
Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Romania la Epson spune ca Stylus Pro GS6000 permit listarea imaginilor de format mare, dintre cele mai variate, de la semnalistica publicitara (indoor sau outdoor), grafica de expozitie, bannere, pana la imagini foto.
La standul Epson vor mai fi prezentate si alte modele de format mare, cum ar fi cele ce folosesc noile tehnologii Epson. Ca noutate, marca mai aduce la Advertising Show si Epson DiscProducer PP-100, un echipament destinat multiplicarii de CD-uri si DVD-uri, cu o viteza de 30 discuri/ ora.
Epson face parte din corporatia japoneza Seiko Epson, grup al carui vanzari in anul fiscal 2007 a fost de 1,347 miliarde de yeni si are 88,925 angajati in 109 de companii. Centrul zonal al grupului pentru Europa, Estul Mijlociu, Rusia si Africa este reprezentat de Epson Europe B.V., cu sediul in Amsterdam.Avand forta de munca alcatuita din 2,400 angajati, vanzarile Epson Europa in anul fiscal 2007 au fost de 1,854 milioane de euro.