(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Vom face marcaj om la om multor clienti si multor agentii" Bogdan Enoiu, managerul agentiei de media si publicitate McCann Erickson, intr-un interviu din revista Business Magazin din aceasta saptamana.
Potrivit publicatiei de business din trustul Media Pro, daca strategia va functiona, ar trebui sa aduca managerului agentiei de media si publicitate McCann Erickson o cifra de afaceri mai mare decat cea din 2007, si un profit mai mare decat cel de anul trecut.
Practic, declaratia lui Enoiu trimite obiectivele uneia dintre cele mai importante agentii de pe piata romaneasca in urma cu 3 ani. In 2007, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor, BV McCann Erickson inregistra, impreuna cu operatiunile diviziei de media, o cifra de afaceri de 57 Milioane EUR (192,65 Mil. Lei ), cu 24% mai putin decat in 2008, cand avea 75 Milioane EUR (278,6 Milioane lei).
Profitul companiei era in urma cu 3 ani, in 2007, de 1,4 Milioane EUR (4,71 Milioane lei), cu 500.000 de euro mai putin decat in 2008, cand avea 1,92 milioane EUR (7,11 Milioane lei). Cifrele de afaceri ale companiilor pentru anul 2009 vor fi publice in a doua parte a anului in curs.